8 aydır evliyiz. Belki size saçma gelebilir ama biz kadınların çoğu takmayı takıştırmayı sever bilirsiniz. 1-2 ay sonra da eşimin kardeşi evleniyor. Düğünlerinde kolum boş dursun istemiyorum ne yalan söyleyeyim. Birde eltim olacak kızda hava atacak bi tip var. "Senin bileziklerin satıldı, ben yeni gelinim benim bileziklerim var." gibisinden.
Eşime güveniyorum dediğim gibi yeni iş kurdu krediyle, birtakım birikimle iyi kötü. Galiba ben elalem ne der zımbırtısına takılı kaldım 😔 "bak bu da yeni gelin ama bunun bilezikleri satmışlar" der m*l köylü karıları düğünde, bayramda.
Eşime güveniyorum dediğim gibi yeni iş kurdu krediyle, birtakım birikimle iyi kötü. Galiba ben elalem ne der zımbırtısına takılı kaldım 😔 "bak bu da yeni gelin ama bunun bilezikleri satmışlar" der m*l köylü karıları düğünde, bayramda.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer