Arkadaşlar bir fikir verin sevgilimle aynı iş yerinde çalışmak hakkında?

arkadaşlar selam. sevgilimle ikimiz farklı okullarda bilgisayar mühendisliği 4. sınıfa geçtik. şimdi o bir yerden staj için geçen ay kabul almıştı. dün ben de aynı yerden kabul aldım ama onun dışında kabul aldığım bir yer daha var. sevgilimle aynı yerde çalışmak çok güzel bir fikir gibi geldi ilk başta ama şimdi birbirimizden bıkar mıyız? bilemedim nasıldır sevgiliyle aynı yerde çalışmak? fikirlerinizi bekliyorum
Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Güncellemeler
+1 yıl
güncel l
Arkadaşlar bir fikir verin sevgilimle aynı iş yerinde çalışmak hakkında?
Cevapla