+1 yılKesinlikle tercih etmezdim. Bir kere eşine yapilan muameleleri kaldiramayabilirsin sonuçta işyeri stresli bir ortam, yöneticisi onu uyarabilir kızabilir yerine göre. Bu is arkadasinda normal iken senin eşine yapıldığında araya duygusallik girer. Bir de 7/24 eşinle beraber olma durumu var bir zamandan sonra acaip bunaltır insani. Uzun süreli birliktelik ve mutluluk icin eşler birbirini ozlemeli biraz diye düşünüyorum
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılİstemem düşünmesi bile kötü ya düşünsene sevgilimin haberi var denk geliyoruz aynı yerde ucmuz bir anda onun yanına mı gitsem diğerine mı gitsem yani sorun daha çok oluşur diye düşünüyorum
02 Yorumla- +1 yıl
ooo senin durum vahim. evet sen aynı yerde çalışma işler karışır
- +1 yıl
Kan dökülür zaten sevgilim kıskanç zor ikna ediyorum bazı şeylere birde aynı hastanede ikiside çalışsa bende orada olsam ya onların tam tersi nöbet alırım kendime ya da onlar gündüz ise ben geceye geçerim en son İstifa ederim yani
Gizli Üye(30-35)+1 yılaynı departmanda çalışmıyorsa ve iş ile aşk olayını birbirine karıştırmıyorsak iş ortamında olur neden olmasın iş yerinde aklım kalmaz kimlerle çalışıyor kadınlar bakıyor mu diye iş ortamında anında kulağıma gelir
02 Yorumla- +1 yıl
o açıdan haklısın. aynı yerde olunca çok zor ama ben sana diyim...
- +1 yıl
Hii işte bu yüzden kocan istemez zaten
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
46Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u +1 yılTabi ki isterdim
06 Yorumla- +1 yıl
sence nesi avantajlı?
- +1 yıl
Her gün sevgilimi daha çok görmek
- +1 yıl
için bayılmasın sonra :)))
- +1 yıl
Bayılmaz :))) aşk en çok istediğim şey
- +1 yıl
Allah gönlüne göre versin o zaman. :)))
- +1 yıl
Teşekkürler :)))
+1 yılGüzel yönü ne olabilir bilmiyorum? Evde ayni işyeride ayni bence çok sıkıcı evli iken.
Flor ve sevgili iken bazen guzel olur görüp sohbet edebilirsiniz.01 Yorumla- +1 yıl
evliyken zor diyorsun.. pekii
+1 yılKüçük bir işyerinde hayır ama büyük bir iş yerinde farklı bölümlerde olabilir ve statü farkı da rahatsız eder özellikle erkeği
14 Yorumla- +1 yıl
statü olarak sen üst konumda olmayı tercih edersin yani. sevdiğinin emri altında çalışma fikri çok sevimli değil haa...:))
- +1 yıl
Bu sadece benim için değil çoğu dünya erkeği için geçerli. Çünkü her ne kadar Avrupa vs dediğimiz yerlerde bile ataerkil bir yapı var
- +1 yıl
evet anlıyorum.
- +1 yıl
Kendi işimlz olursa eşim olacak kadın patron olur. O zaman eğlenceli olur işte. Giderim yanına hep "patron zam istiyorum" patronu protesto ederim öyle şakalarla geçer😂
Eğitim & Kariyer konusunda 606 cevap paylaştı. Bunu en iyi sen bilirsin ama hem evde hem işte, her kes yapamaz, çok fazla sevmek lazım. yinede ben özlemek isrerdim.🙂
16 Yorumla- +1 yıl
yani anlatılmazz yaşanırrr... bizim durum vahim boyutta :))))
- +1 yıl
verir inşallah
- +1 yıl
aminn diyelim
+1 yılSevgilimle aynı iş yerinde çalışmak istemezdim. Birbirimizi hiç özlemeyiz ki.
Tek avantajı 7/24 yan yana olmak olurdu.13 Yorumla- +1 yıl
zor evet
- +1 yıl
Aynen yaa
- +1 yıl
Eksi ve arti yon neler
- Eğitim & Kariyer konusunda 867 cevap paylaştı.
+1 yılKötü yanı 7/24 saat gözü önünde olursunuz.
Onu hiç özlemeycen, sürekli gözümün önünde olacak. Çok rahat hissetmeyecem kendimi..
010 Yorumla- +1 yıl
hiç olumlu yanı olmaz mı?
- +1 yıl
Olumlu yanı onunla daha çok vakit geçirin.. ama çok fazla göz önünde olun.. İnsan ister biraz da özlesin sevdiğini 7/24 beraber olursa nasıl özlerim. Biseyin değerini anca kaybettiğin de anlarsın.. kaybetmediginde değerini anlayamazsın..
- +1 yıl
anlıyorum.
- +1 yıl
Sevdiğini her gün görmek olumlu yanı olarak görende vardır. Ama bir yerden sonra sıkılın.. her gün görmek ten.
- +1 yıl
her gün gördüğüm dönemler oluyor, bir süre görmediğim dönemler oluyor.. biz birlikte çalışıyoruz duruma göre dğeişiyor
- +1 yıl
Ne iş yapıyorsunuz
- +1 yıl
avukatız
- +1 yıl
O kadar Çok sorun olacağını zannetmiyorum yani fazla büyütme.. ikinizde ne avukatısıniz? İkinizde aynı işyerindesiniz
- +1 yıl
ben sadece muhabbet olsun diye sordum. bakalım başkaları nasıl düşünüyor diye. olumlu olumsuz yanlarını nasıl algılıyorlar diye merak ettim. :)) biz yıllardır birlikte çalışıyoruz zaten. bir algım var :))
- +1 yıl
İkinizde avukatsaniz birbirinize yardım edebilirsiniz..
İstemem ya, zaten aynı evde yaşıyoruz bir de aynı işte tüm gün beraber olursak darlanırım. Arada özlemek lazım.
03 Yorumla- +1 yıl
hıımmm hiç olumlu yanı olmaz mı?
- +1 yıl
peki
Çalışmak istemem kesinlikle. Motivasyonum düşer onu izlemekten ona bakmaktan işime odaklanamam. Tabi çalışmak isteyenlere de saygı duyarım.
014 Yorumla- +1 yıl
anlıyorum. zor evet
- +1 yıl
sabah beri çılkım çıktı..
- +1 yıl
evet...
- +1 yıl
amin. başladı gene.. oooyy nerelere gidemmm
- +1 yıl
iş vermeye.. onu bunu şunu...
- +1 yıl
az çekildi başımdan :))) ayyy çok aşırı çalışkan. ben biraz aylaklık etmek istiyorum.
- +1 yıl
ama o çalışırken aylaklık edemiyorum ki.. zaten fırsat da vermiyor. şans mı bu? tuttu canı sıkılmış tüm ofisi boyadı. şimdi de dosyalardan göründüler. hepsini dijitale tarayıp dosyaları çöpe atacakmış... ya bi dur bi dur... ben öyle durmak istiyorum
+1 yılYok istemezdim. Dedikodu çok olur. Patronlar hoş bulmayabilir.
03 Yorumla- +1 yıl
olumlu yanları olmaz mı?
- +1 yıl
Göz göze bakışır durursun 😊
- +1 yıl
:))) olabilir haklısın
+1 yılAynı iş yeri olabilir ama birbirimizi pek gormeyelim
02 Yorumla- +1 yıl
sıkılır mısın?
- +1 yıl
Hayır calisamam
u +1 yılValla güzel olur :D iş yeri ziyaretide yapabilirim.
06 Yorumla- +1 yıl
Ay tüm gün imanım gevredi. O iş ne oldu bu iş ne oldu.. Her şeyi soruyor 🤣
- +1 yıl
İş bahane aşkı görmek şahane olsa gerek :D gelsin sorsun bana diye bir şeyleri unutmuş gibi yaparım djjddk
- +1 yıl
Hesap soruyor valla o kadar kolay olmuyor 🤣
- +1 yıl
hesap sorsun, bağırsın, çağırsın :D sert bir bakış atsın sonra ben aşkımmm der boynuna sarılırım yumuşar (hayallere bak) 😅
- +1 yıl
Hayaller bçve hayatlar diyorum 🤣🖐️
- +1 yıl
😂😂
+1 yılİstemezdim açıkçası… Gün içinde özlemek, bir araya geleceğimiz zamanı beklemek gerek…
01 Yorumla- +1 yıl
hıımm pekiii
- Eğitim & Kariyer konusunda 565 cevap paylaştı.
+1 yılÇok laçka bir şey gibi geliyor yani istemezdim.
01 Yorumla- +1 yıl
olmayabiliyor. bi taraf aşırı disiplinli ise... laçka olamıyor
+1 yılYok ya bana göre değil öyle iş ben ayarsız kıskanç manyak bir odunum :)
03 Yorumla- +1 yıl
başbaşasınız diyelim.. sabah beri sana iş kitliyor diyelim.. onu yapalım bunu unutma.. aman imdaattt
- +1 yıl
Yok ya evde hatun işte hatun Nani ben bunalirim
- +1 yıl
anlıyorummmm
+1 yıl7 24 aynı insanla vakit geçermi 😀 ben kendimle o kadar vakit geçirmiyorum
03 Yorumla- +1 yıl
geçiyor valla
- +1 yıl
😀 Kara kedilik yapmak istemiyorum
- +1 yıl
yapmaaa
Sıkılmazdim ama çalışma şeyim düşebilirdj bilmiyorum
03 Yorumla- +1 yıl
işte duruma göre değişiyor diyorsun
- +1 yıl
anladım
saskinomayra aynı işyerınde çalısılmaz hanımabla evde gör işte gör bıkar insan biraz özlem şart :D
016 Yorumla- +1 yıl
valla çalışıyoruz be ya.. sabah beri iş kitliyor.. onu bunu şunu yapalım.. püfff
- +1 yıl
başka büroya salmadı yaa.. bi ara tepem attı gidiyom dedim salmadı
- +1 yıl
mobbingin kralını görüyorum ama hala ayaktayım
- +1 yıl
canım çıktı saatlerdir iş iş iş...
- +1 yıl
:))))
- +1 yıl
evli çalışan kadın olmak zor tabii ki..
- +1 yıl
kocam evde yardım ediyor ya hakkını yemem. sağlam adamdır. canım ciğerim. her ne kadar şu anda gıcık olsam da ona.. ne yapayım başımın tacıdır. haklı ayrıca.. çok dağılmışız. toparlıyor ofisi.. ha bire iş yağdırıyor.. ayy bunaldım
- +1 yıl
yok viski bana göre değil. bazen bi bira içerim yetiyor
Eğitim & Kariyer konusunda 1b cevap paylaştı. fazlaca kıskançlık olurdu. Ben rahat edemezdim o da.
010 Yorumla- +1 yıl
Anladım. Zor işler
- +1 yıl
Zor ama yıllardır devam ediyorum. Kıskançlıktan çok bi sorun olmuyor. Ofiste erkek çalıştırmıyor.
- +1 yıl
Ben işyerinde çalışan hanım stajyerlerden kıskanmıyorum. Zira çok seviyeli davranıyor. Kıskançlığa mahal vermiyor. Erkek stajyer almıyor. Rahat edemezmişim. Ederim diyorum edemezsin diyor. Erkekler farklı bakar senlik durum yok diyor. Bana güveniyormuş çevreye güvenmiyormuş 🤣 bıdı bıdı bıdı
- +1 yıl
Evladım olacak yaşlarda 20 yaş küçük işte.. Aynı ofiste başbaşa rahat edemezsin diyor...
- +1 yıl
Yoo herkesten değil. Bizim ofis büyük bir ofis değil, o ben bir de stajyer... O kadar. Eşim genelde dışarıda olur. Cezaevinde duruşmada.. Herkesten kıskanmaz da dar alanda ne gerek var diyor
Gizli Üye(25-29)+1 yılİstemem. Hem evde hem de iş yerinde görmek bir süre sonra sıkmaya başlar. Özlemeye vakit kalmıyor, biraz ayrı kalıp özlemek lazım.
01 Yorumla- +1 yıl
hıımm anlıyorum. olumlu yanı olmaz mı sence?
+1 yılSevgilim/Eşim yok fakat olsa aynı iş yerinde çalışmak isterdim.
02 Yorumla- +1 yıl
olumsuz yanı yok mudur sence?
- +1 yıl
Bana göre olumsuz yanı yok.
Gizli Üye(18-24)+1 yılİstemezdim ama büyük ihtimalle meslektaşım olan bir doktor ile evleneceğim diğer insanlar ile anlaşmak zor oluyor
03 Yorumla- +1 yıl
aynı meslek olunca aynı yerde çalışmak çok olası..
- +1 yıl
Hekimsn yani
Cevap sahibi+1 yıl@anijavrekis tıp fakültesi beşinci sınıfım
Gizli Üye(18-24)+1 yılSevgilin elamanin sende patronun oglusun en kötüsüde arada kalmak yaa herkes yaşamıştır hdvdhd
06 Yorumla- +1 yıl
benim eşim ortağım. sinir bozucu olabiliyor
Cevap sahibi+1 yılPaton baba olunca elamanda sevgilim olunca ortada kalmak çök kötü oluyor en sonunda hüsran oluyor tabikide
- +1 yıl
zor iş gerçekten.. benden beter durumdasın
Cevap sahibi+1 yılSuanda tekim tabide
- +1 yıl
ooo elinde patladı demek.. olmaz ama öyle arada kalmak zor
Cevap sahibi+1 yılYa buluşamadik falan derken annesi izin vermedi falan 3 hafta anca surdü
Gizli Üye(18-24)+1 yılİşteyken muhtemelen patronla tartışırım ve gergin olurum. İlişkimize yansımasını istemem.
01 Yorumla- +1 yıl
olumlu yanları yok mudur peki
Gizli Üye(36-45)+1 yılaynı meslekten olmasını isterim, hukukçu olsun ama aynı iş yeri mümkünse olmasın ya da aynı büroyu paylaşmak istemem
03 Yorumla- +1 yıl
Hukukçu neden? Gıcıktır hukukçular pek sevilmez
Cevap sahibi+1 yılmeslektaş olursa halden daha iyi anlar diye düşünüyorum.. ukalalık olmasın ama bazen çoğu kişinin sohbeti ve genel kültürü yavan geliyor. hukukçular daha dolu diğerlerine nazaran
- +1 yıl
Eyvallah. 👍
+1 yılEmin değilim. İş ortamının stresi ikimizi de boğabilirdi..
00 YorumlaIş hayatında dikkat edilmesi konu o yapılmaması en iyisi
03 Yorumla- +1 yıl
olumlu yanları yok mudur
- +1 yıl
Haklısın, 🙂
+1 yılTanrı aşkına, özlemeye pay kalsin. İstemezdim. :(
02 Yorumla- +1 yıl
hahah o kadar çekilmez bi fikir :))))
- +1 yıl
Çekilmez demeyelim de, monotonlaşmaya karşı tedbir diyelim. 😌
+1 yılhayır istemem
03 Yorumla- +1 yıl
neden
- +1 yıl
aynı iş yerinden sevgili yapmam, eşimin çocuklarla ilgilenmesini isterim parayı ben kazanırım
- +1 yıl
pkii anlıyorum
+1 yılİsterim hep yanımda olur
024 Yorumla- +1 yıl
sıkılmaz mısın
- +1 yıl
Yoooo sevdiğim biriyle evliysen sıkılmam
- +1 yıl
Değil misin?
- +1 yıl
Uzun hikaye bizimkisi kardeş kazığı
- +1 yıl
Yazacaktım da kapalıymış diğer taraf
- +1 yıl
Karışık işler
- +1 yıl
İyi geceler uyudunuz sanırım
- +1 yıl
Yoo film izliyor bizimkiler. Takılıyorum ben de..
- +1 yıl
Hengi filmi izliyorsun
Eşinde sende hukukcumusunuz - +1 yıl
Moon faal diye bi film.
Eşimle sınıf arkadaşıyız. Avukatız. Sen? - +1 yıl
Ben planlama lojiştik ön muhasebe ama işten çıkınca sgk için güvenlige girdim oyle kaldım çocuk hastaydı dahada çıkamadım
Ama öğrenciyken tanıştınızsa sorunsuz devam eder evlilik diye düşünüyorum eşinden önce aevgili ortamın oldumu - +1 yıl
şu an işteyim
- +1 yıl
Biz 17 yaşında tanıştık. 3 sene arkadaştık. 4 sene sevgili ve nişanlılık.. 20 senedir evliyiz
- +1 yıl
Maşallah size Allah sağlık huzur mutluluk versin
- +1 yıl
Kaç çocuk var
- +1 yıl
2. Sende durum ne?
- +1 yıl
Bende 4 kız
- +1 yıl
Oh maşallah yaşlar kaç
- +1 yıl
Ikız olanlar 20
15- 17 - +1 yıl
Ooo sen büyütmüşsün bahtları açık olsun
- +1 yıl
Amin cümlemizin
- +1 yıl
Ama huzurum yok tükendim
Babam istedi halamın kızını bir ayağı topal
Allahtan gelen başım üstüne ama biri kocan yakışıklı vs dedimi başlıyor ben topal olmasam senle evlenmezdim vs vs - +1 yıl
Hıımm zor bir durum
- +1 yıl
Zor ne demek hayatım bitti
Ne evlilikte neden başka şeyden zevk almadım görevimi yapıyorum hepsi bu
Yok istemem biri bir şey der kaldıramam
08 Yorumla- +1 yıl
olumlu yanları olmaz mı hiç
- +1 yıl
🙂 Anlıyorum. Sıkıcı olabilir evet..
- +1 yıl
🙂 Pekii
- +1 yıl
🤭
- Eğitim & Kariyer konusunda 461 cevap paylaştı.
+1 yılBen çalışamam oyle galiba
02 Yorumla- +1 yıl
neden?
- +1 yıl
Is yerinde olup olmadık tartışma olur istenmeyen durum olur onun için olmaz
+1 yılHayır eve gelince özlemek isterdim onu
02 Yorumla- +1 yıl
özlemek ömemli mi
- +1 yıl
Sürekli görsem dibimde olsa sıkılırım ya
Kıskançlık yaratabilir işte
03 Yorumla- +1 yıl
hıımm kimden kıskanırsın sen mesela? müşterilerden, çalışma arkadaşlarından?
- +1 yıl
pekii
+1 yılistemem evde işte sıkılır insan
010 Yorumla- +1 yıl
sıkılmak değil de canımı çıkardı sabah beri o iş bu iş şu iş... içim bayıldı.
- +1 yıl
hor kullandırma kendini :)
- +1 yıl
valla yoruldum artık... az çekildi başımdan :)))
- +1 yıl
:) ee zor demiştik
- +1 yıl
kesinlikle zor..
sürekli başımda.. o masandaki dosyalar ne? işleri bitmedi mi? ne üzerinde çalışıyorsun? masan çok dağınık.. yaaaa sana ne beeeee... git kendi masana... :( - +1 yıl
oda mı avukat :)
- +1 yıl
evet. sınıf arkadaşıyız biz zat-ı muhterem ile. 95'ten beri arkadaşız.
- +1 yıl
oo maşallah o zaman Sıkılmaz insan ya hep berabersiniz,
eşim beni işteyken ben çok özlüyorum der sizde böyle bir şey yok ama belki de özlemek daha güzeldir bilemedim - +1 yıl
ya sürekli bir arada değiliz. bazen o cezaevine gider bazen ben. bazen o duruşmaya gider bazen ben. bazen o şehir dışına gider bazen ben... bazen de her ikimiz birden... sürekli ofiste bir araya gelmiyoruz.
- +1 yıl
hım şimdi oldu :)
Ben istemem kıskanırım.
013 Yorumla- +1 yıl
benim adam da kıskanıyor. erkek eleman ile rahat edemezmişim. öyle diyor.. :)))
- +1 yıl
stajyer ilanı ver dedi. verdim.. gelen kız erkek bir sürü başvuru oldu.. bana sen kendinde misin ne alaka erkekler neden geliyor diyor.. yahu sen böyle bir şey dedin mi? hayır! evladım yaşında onlar ne alaka? sen rahat edemezsin diyor. ederim dedim... onun dediği oldu...
- +1 yıl
yahu cidden çok saçma.. ama geçti artık bu konu.. çok kavgasını yaptık. bana mı güvenmiyorsun diyorum.. bir sürü bir şey dedi anlatmayayım.. bana güveniyormuş, çevreye güvenmiyormuş işin özü..
- +1 yıl
evladım yaşındalar..
- +1 yıl
ben de kıskanç bi kadınım ama herkesten değil. bi bakarım şöyle kaşı gözü oynuyor mu diye.. benim adama bakarım tavrına tarzına.. öyle işte.
- +1 yıl
kıskanç mıdır eşin?
- +1 yıl
ooo ben kabul ederim. parçalarım valla :))))
+1 yılEşimle aynı yerde çalışmak isterim
02 Yorumla- +1 yıl
hıımm sence avantajı ne olurdu
- +1 yıl
Özlem olmazdı bence
ofis tarzı bi yerde olurdu isterdim
01 Yorumla- +1 yıl
evet ama zor iş valla
+1 yılÇalışıyorum şu anda itiraf etmeliyim ki zor
04 Yorumla- +1 yıl
ay ben de çalışıyorum. çok zor. sabah beri şunu yapalım bunu yapalım ha bire iş kitledi..
- +1 yıl
Ne iş yapıyorsunuz?
- +1 yıl
@Badeolicus avukatız
- +1 yıl
Neden
- Eğitim & Kariyer konusunda 671 cevap paylaştı.
u +1 yılAvantajı da dezavantajı da her an görmek
03 Yorumla- +1 yıl
iki yönlü yani... sıkılır mısın her gün görsen?
- +1 yıl
Bilmem ki sıkılmaktan ziyade işyerindeki kavga eve de gelir.
- +1 yıl
gelir gelir.. haklısın.. geliyor da
+1 yılisterdim gözümün önünde olurdu
01 Yorumla- +1 yıl
evet gözümün önünde. az öteye gitmiyor.. sürekli iş kitliyor
+1 yılSürekli aynı yerde olmak bazen yorar
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 520 cevap paylaştı. İstemezdim özlemek iyidir sürekli dip dibe sıkıntı
00 Yorumlaİsterdimm çok iyi olurdu rahatsız etmek
00 Yorumlaİş ve konuma göre değişir 🤔
01 Yorumla- +1 yıl
hıımm olumlu olabilir yani.. olumsuz da..
- Eğitim & Kariyer konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılHiç istemem. Dikkat dağıtır, sorunlara sebep olur
03 Yorumla- +1 yıl
evet seni anlıyorum. bazıları da dikkati aşırı toplar ama.. misal örnek no eşim.. işyerindeki adam tam bir profesyonel...
- +1 yıl
İnsana göre değişiyor evet. Ama mesela evde tartışma yaşanmışsa işte de o kişiyi gördükçe dikkat dağılabilir
- +1 yıl
evet o konuda haklısın. dağılıyor.
- Eğitim & Kariyer konusunda 338 cevap paylaştı.
+1 yılben olsam çalışmam
01 Yorumla- +1 yıl
nedennn?
+1 yılEsimle basbasa olacagim bir ofis olabilir
012 Yorumla- +1 yıl
olumlu yanları? olumsuz yanları?
- +1 yıl
Hic degilse gun icinde ne yaptin diye evde sormaz😀
- +1 yıl
hhahahah :)) sorsun yahu.. muhabbet olur fena mı?
- +1 yıl
Biz erkekler sanirim bu sorulari sevmiyoruz.
- +1 yıl
bilmem.. benim eşim ben konuşmayınca çok kızıyor.. :))) senin de ağzından kerpetenle laf alınıyor maşallah.. ama sen beni dinlemiyorsun ki. demek ki kulağını vermiyorsun bana.. ohooo ben ne diyorum sen ne diyorsun... dinlemiyorsun.. anlatmıyorsun.. hayırdır sorun ne... :)))))) konuşmazsam bu soruların muhatabı oluyorum
- +1 yıl
Eeee gunun nasil gecri der esim. anlatirim eeee baska bu kadarmi der😀
- +1 yıl
:))) zor iş.
- +1 yıl
Bir sekilde merakini gideriyorum. gonlunu hos tutmak lazim - +1 yıl
iyi yapıyorsun. muhabbet güzel.. sıkılıyor demek ki, iki kelam etmeni bekliyor
- +1 yıl
Yillarca calismis biri simdi evde. sanirim dis dunyayi merak ediyor
- +1 yıl
olabilir.
- +1 yıl
Elimizden geldigi kadar dis dunyadan bilgiler veriyorum. sizin esinizde konusmayi seven biri olmali
+1 yılYani insan ister.
03 Yorumla- +1 yıl
sıkılmaz mısın
- +1 yıl
Ömür boyu eşim olacak birinden neden sıkılayım ki
- +1 yıl
pekii :))
+1 yılİstemem. Özeli kalmaz insanın
04 Yorumla- +1 yıl
çalışma yaşamına özel neler olabilir?
- +1 yıl
Evdeki uzun süren gerginlikler şirkette birbirine suray yapma soğuk yapma şekillerinde döner, zira taraflardan biri ki muhtemelen kadın tarafı evdeki durumları kocasının yatak performansına kadar kimseye söylemez dediği arkadaşına/arkadaşlarlarına anlatır falan filan. Yani hiç gereği yok.
- +1 yıl
oooo :))) çok gerginnnnn
- +1 yıl
Yani örneklerini bolca görüyoruz o yüzden o iş olmaz😄
- Eğitim & Kariyer konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılİsterim
02 Yorumla- +1 yıl
sıkılmaz mısın
- +1 yıl
Sevdiğim insan yanımda ise hiçbir koşulda sıkılmam
+1 yılHayır
01 Yorumla- +1 yıl
neden peki
+1 yılİş aksardı :)
047 Yorumla- +1 yıl
bazen aksıyor evet.
- +1 yıl
Ne zaman aksadı en son :)
- +1 yıl
Arada işte.. Olabiliyor 🤣🤪
- +1 yıl
Derler eve iş getir me sizinki işe evi getirmek olmuş :)
- +1 yıl
Karıştı bizim işler
- +1 yıl
Bide takip edersen mesaj ordan yazsam burdan çok ortalarda Bi sohbet oluyor tabi Bi sakıncası olmasa
- +1 yıl
Özelden sohbet etmek istemiyorum. 🖐️
- +1 yıl
Kahve yanında bişi var mı
- +1 yıl
Yok. Öncesinde tutulba yedik 🤪
- +1 yıl
Tulumba
- +1 yıl
Onun yanına biraz çilek dedim farkı oluyor
- +1 yıl
Çilek ve kahve mi? Hiç düşünmedim tuhaf bi ikili
- +1 yıl
😂 Yok tulumba ile çilek
- +1 yıl
O da garip 🤪🙂
- +1 yıl
TV açık mı
- +1 yıl
IP Tv'den izlediler tozlu yakayı. Bitti yattı kuzularım şimdi.
- +1 yıl
Senin uyku daha limana gelmedi o zaman
- +1 yıl
Gelir birazdan
- +1 yıl
Çocuk kaç tane
- +1 yıl
2 tane.
- +1 yıl
Allah bağışlasın kız mı erkek mi
- +1 yıl
Amin. Cümlemizin. İki erkek.
- +1 yıl
İkiz mi
- +1 yıl
Hayır. 13-11 yaş..
- +1 yıl
Oo bayağı yol almışız delikanlı olmuşlar
- +1 yıl
Aynen.
- +1 yıl
Eee bide son dem kızın zamanı gelmedi mi
- +1 yıl
Bu yaşta mı? Çok zor bakamam. Allah isteyenlere versin.
- +1 yıl
Amin Bi ecmain
- +1 yıl
Günaydın o zaman
- +1 yıl
Günaydın 🖐️
- +1 yıl
burada çok güzel bir yağmur var orada durum
- +1 yıl
Az bulutlu açık.
- +1 yıl
Ahanda bulutlar kapladı her yanı.
- +1 yıl
Ve yağmur yağıyor
- +1 yıl
Şemsiye var mı
- +1 yıl
Almadım
- +1 yıl
Yağmur yağınca hani kullanılan alet edavat
- +1 yıl
🤣 Yanıma almadım. Yağmaz umarım.. Du bakalım nolacak
- +1 yıl
Mesai bitti mi
- +1 yıl
Bitti. Senin?
- +1 yıl
Eli kulağında
- +1 yıl
Yemek olayı tamam mı
- +1 yıl
Yok. Eşim pizza söyledi o gelecek. Bizim oğlanın dershanesi tatile girdi. Bi güzellik yapayım oğluma diyor. 🤭 Pizza bekliyoruz
- +1 yıl
Afiyet olsun
- +1 yıl
Sağolasın.
- +1 yıl
Neli olacak pizza geldi mi
+1 yılİstememm asla
03 Yorumla- +1 yıl
neden peki?
- +1 yıl
Her yerde dip dibe olmaZ
- +1 yıl
aahhh aaahhhh
+1 yılYok istmem
00 Yorumla
+1 yılPek iyi fikir değil
00 YorumlaAsla istemem
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAsla kaçamak yapamam
03 Yorumla- +1 yıl
:))) çoğu erkek bunu düşünüyor ama siz telaffuz etmişsiniz :))
Cevap sahibi+1 yılEvli kadınlarla yapıyorum inan kadınlar daha çok düşünüyor
- +1 yıl
hıımm pekii
Hayır
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılİstemem ya
01 Yorumla- +1 yıl
neden peki
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer