
#tutku 🖤

isterdim niye istemeyeyim şu özlem duygusu diye ötene de lafım şu çocuk çocuk iş yapmayın kurban olayım illa bi yerinden bi atraksiyon bi heyecan katmaya çalışıyosunuz sürekli her ilişkiye sonra niye elimizde patlıyo sen yoktan sebep aksiyon-gerilim-drama ararsan bozuk olmayan bişeyi tamir etmeye çalışırsan olacağı muhakkak bu dur
bozuk olmayan bişeyi ASLA tamir etmeye çalışma, bu laf gerçekten doğru bir laf elinde olan ile mutlu olmak zor gelir oldu millete hep yenilik arzusu hep heyecan peşinde bilmem ne falan sonra niye bu devirde her şey b*ka sarıyo hep bi monotonluktan korkma ama flaş haber bayanlar baylar HAYAT MONOTON BİR ŞEYDİR her kim size dünyaya gelirken sonsuz eğlence, aşk, ihtiras, tutku, fantezi, çılgınlık, gökkuşakları ve tek boynuzlu atlar vaad ettiyse sizi çok fena kandırmış geçmiş olsun.
Hiç istemezdim. Tabi tanıştığımız yer aynı iş yeri olabilir ama sonrasında çalışmaya devam etmek pek uygun olmaz çünkü sürekli göz hapsinde olucaz bu durum beni oldukça rahatsz eder. Kendim olamam çünkü. Birinin veya birilerinin beni sürekli takip etmesi sinir eder.
istemezdim , biraz özlemek isterdim
iş yerindeki bir ilişki pek mantıklı gelmiyor bana
insanlar la iç içe iş yeri ise heleki illaki kıskanmalar olur
Aynı is yerinde çalışmak değil ama kafanın en çok uyuştugu insanla ortak bir iş yapmak güzel olabilir, filmlerinin senaryosunu beraber yazan bir çift vardı
Cevap
32Cevap
İstemezdim şahsen.
Sürekli dip dibe, arada özlem duygusu bile olmaz...
Pastahane dükkanımız olsa aynı işyerinde çalışırdım
Sekreter.. neyse😄
Olabilir
Hayır istemezdim sanırım
İsterdim
İs arkadaşıma gelip rastgele birine bisey dicem büyük veya küçük laf olsun misal. Oda bundan yüz bulup benim hanım cayları dagıtırken ya da evrakları hazırlarken. "Ulangggn ne karılar var beeee. Güneş olsam terlerim önünde yavrum felan diyecek. Bende cinayet nasıl işlenir sorusuna cevap niteliginde icraatlerde bulunacam. Olmaz birader ben istifa ediyorum.
😃
Nickin ile uyumsuz bir görüş oldu
😃😃
Peki.
İsterdim, evleneceğim hanımla 7/24 beraber olmak çok güzel olurdu
Allah korusun ayni evde ayni is yerinde sıkıcı olur bence 7/24 bir yerde olmak.
Ama mesela şöyle olabilir; iş yeri aynı olup çalıştığı bölümler farklı alanlar mesela öyle olabilir.
İstemezdim. Sabah, akşam gördüğüm birini gün içinde de görmeyivereyim mümkünse. Bu kişi en sevdiğin kişi de olsa insan bıkar bir süre sonra. Hep sen, yine sen falan...
Olabilirdi ancak isle iliski birbirine karisma durumu da var. Biraz riskli bir durum iki taraf icinde
Ne lan bu evde beraber, iş yerinde beraber, yemekte beraber, yatakta beraber öfffff bi hadi ordan git derler adama🤪
aynı işyerindeyiz ama genelde eşim cezaevindedir. dışarıdadır. bürodayken bir arada çalışmak zor geliyr. sürekli bir hareket.. bir şeyler soruyor.. geriyor beni.. ama şimdi gitti.. az sonra dilekçe yazmaya başlarım bakarım bişeyler işte
İşime ve profesyonelliğe önem verdiğim için biraz zor olurdu
Ben iş yerinde genelde terör estirdiğim için calişilmazdı
Görmeye doyamayacağım bir insan nasip olsa isterdim tabi
Sıkıcı ya, İş yerinde aynı adam, Evde aynı adam, Bir ömür aynı adam djfjfh
İstemezdim de ya aynı yerde yerde çalışırken sevgili olduysak 🙄
Fark etmez. İş yerinde sonuçta iş oluyor. O kadar üstüne düşmem konunun.
Çalışmıştım bi dönem çok sıkıntı oluyor hayatta çalışmam
Hiiç sıkıcı olmaz valla giyindirrim onu mini etek siyah ten çorap kapıyı kilitler çalışırız ya 😂
denemiş , zevkli olmuyor .
eşin olmasada başka biri ilede ilişki yasama oda sıkıcı oluyor net.
Biz iş arkadaşımla fb olmuştuk. İş yeri de ilişki mekanımız olmuştu.
Sevgili veya eşimle aynı yerde çalışsam işe odaklanamazdım herhalde.
Başka bir yerde, benden ayrı bir yerde çalışma ihtimali yok sanırım. Kendisi de istemez zaten...
İstemem, özleşmek lazım
istemezdim galiba her yerde birlikte olmamıza gerek yok
İsterim.. Hep yanımda olsun.. Ben ondan sıkılmaammm
Seviyorsan sıkıcı gelmez eşin sana eşin eş anlamlısıni çözdüğünuz zman ne demek istediğimi anlarsınız
Evlendiğimizde bir süre sonra böyle olacak... Zevkli olacağını düşünüyorum patron iken en azından
Yok yahu gerek yok 😅
çalışmıştım yazın ve hayatımda geçirdiğim en güzel 3 aydı
Hayır. Bu bi sorun olur bence.
İsterim herhalde bilmiyorum 🤷♂️
Neden olmasın gayet te hoş olur
Hayır etik bulmuyorum.
Sürekli bakış atarım ama 😂
Evet daha cok güvenirdşm gizli isler beceremezdi
Bilmem olabilir düşünmedim hiç
Patronum olmadığı sürece sorun olmazdı
Benimle çalışılmaz
Sevgili ile belki ama eş ile asla
İstemezdim biraz ayrı kalalım
Aşıksam her animda ondan sıkılmam ki..
İstemem ya kıskançlık falan olur
Tövbeeee, hayatta olmaz.
İstemezdim sıkıcı olur
Fazla erkek ya da fazla kadın yoksa olabilirdi
Alt üst ilişkisi olmayacaksa isterdim
Kıskanç biriyim net yapmam.
Hayır çünkü rekabet, kıskançlık had safhada olurdu
Kesinlikle hayır. Bence etik değil.
Kesınlıkle tavsiye etmem
Sanki tecrübeler konuşuyor gibi.
@DorukSonbahar evet eşimle de çalıştım sevgilim lede ama güzel olmuyor
Çalışıyorum eşimle aynı yerde. 🙂
Hic gerek yok
İstemezdim
Hayır istemezdim.
Hayır
hayır
İstemezdim
Hayır istemem
İsterim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?