Eski sevgilim 15 yıl içeri giriyor ne yapıcam bilmiyorum sizce son kez görüşmelimiyim?

5 yıllık bi ilişkimiz vardı uyuşturucudan giriyor ikinci yakalanması biz beraber büyüdük beraber gülüp ağladık 5 yıl içerisinde çok kavgalarda ettik ayrıldık başkaları da girdi hayatımıza ama yapamayıp döndük birbirimize hep bi geleceğimiz yoktu ben emindim zaten ailem istemiyordu bizim maddi durumumuz iyi o yüzden hep kendime denk birisi ile olmamı istediler ama ben kendimi onda buldum ocakta çok büyük kavga edip ayrıldık yine engelledik birbirimizi ama yeni öğrendim 15 gün sonra mahkemesi varmış 15 yıldan yargılanacakmış o kadar yıkıldım ki boşluktayım ne yapacağımı da bilmiyorum görüşsem son kez vedalaşmak çok zor olucak sizce ne yapmam gerek
Eski sevgilim 15 yıl içeri giriyor ne yapıcam bilmiyorum sizce son kez görüşmelimiyim?
Cevapla