Sevgilimin hiçbir isteğini yerine getirmediğim için benden ayrıldı ne yapmam gerekiyor?

Biz sevgili olalı 2 ay oldu ve aynı şehirde olmamıza rağmen 2 kez buluştuk sadece ve bu çocuk benimle evlenmek istedi ailesine falan anlatmış beni ailesiyle tanıştırmak istedi hemen seni istemeye gelelim vs. Daha birbirimizi tanımadan evlenmek istedi bende üniversiteye gittikten sonra evlilik düşünürüm şu an düşünmüyorum dedim ve çocuk bi anda sert davranmaya başladı bundan sonrada hep böyle olcam dedi bende o zaman bende yokum dedim ve ortak bı kararla bı anda ayrıldık daha sabah annemle tanıştırcam diyordu şu an bana tekrar yazsa vs. Ne yapmam gerekiyor ya da ben yazmalımıyım hâlâ ona karşı boş değilim onunda öyle olduğunu düşünüyorum 🥺
Sevgilimin hiçbir isteğini yerine getirmediğim için benden ayrıldı ne yapmam gerekiyor?
Cevapla