Bu durumdan tek rahatsız olan ben olamam değil mi? Bu insan müsveddeleri yüzünden eş cinsel olma yolunda ilerlemek istemiyorum. Var mı aksini iddia eden?
Erkekler neden bir şeyi elde edemediklerin de hadlerini aşarlar?
Kolay elde edilemeyen toprak gibi düşün elde edilemeyince tarlaya taş atılır tarlayı yakmaya çalışırlar insan oğlu çok pis yaratık düştüklerinde perişan acırsın ama kalktıklarında zalim olur 👍
Nerde gördünüz.. kadınlar kendilerine pas vermeyen erkeklere ne kulp bulabilirler yani en fazla gururları ezilir o kadar hem tavlama sanatı erkeklere özgü bize sıra gelemiyor
Nerede gordunuz mu? Bir cok yerde kadinlarin istedigi seyi elde edemedigi zaman davranışlarinin ne kadar cirkef ce cirkin olduğunu gordum.. kayit mi tutayim ikba etmek için... herşeyi sadece ilişki istegi olarak dusunuyorsun.. kadınlar istedigini elde edenezse akla gelmeyen seyler yapıyor... nerde gördünüz lafı nedir yahu
Ve sozlu saldırıya gecen de var , iftira atan da vaer, fiziksel şiddete basvurup beni dövdü diyen de var... kadin da erkek de bunu yapabiliyor... herkesi genelleme sen de.. çünkü erkeklerden bunu yapmayan cok insan var