O hem silmiyo numarami hem hikayelerime bakiyor. Ama sevmiyor beni kiza evlilik tekliifi falan etmis Ben nisanli oldugunu yeni ögrendim sok oldum. Az önce hikaye attim bakalim silicek mi diye whatsapta hikayeme bakti yine ama numarami silmiyo.
bi insan neden bukadar vicdansiz olur? Sana duygum oldugunu biliyosun, nisanlanmissin ama hala numarami silmeyip fotoma hikayeme bakiyorsun.
Hicmi vicdani sizlamadi?
Niye böyle yapiyor
bi insan neden bukadar vicdansiz olur? Sana duygum oldugunu biliyosun, nisanlanmissin ama hala numarami silmeyip fotoma hikayeme bakiyorsun.
Hicmi vicdani sizlamadi?
Niye böyle yapiyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Silinmesi sart. Konuyla alakasi yok ama isminin baş harfi ne? 😬
Benim mi onun mu
Nwden sordun ki
Farketmez... bunu yasayan uzaktan tanidik bi kac kisi varda o diye düşündüm 😂milyonlarin icinde sacma ama merak iste
Engelle direk seni daha fazla yıpratmasına müsaade etme..
Nasil yapicam ki cok uzuluyorum aklimdan cikmuyo engellesem de
Bilmişlik gibi görme ama aynı durumu bende yaşadım ama insan bir yerden sonra kabullenmeye başlıyor bazı şeyleri ve acısını yaşayarak unutuyor ya da alışıyor..
Canim cok yaniyor nasil evlenir ben onu bekledim 1.5 sene o gitmis nisanlanmis evlenicke
Senin adına üzgünüm belki elinde değil ama kendini bu denli yıpratman ne sana bir şey kazandırır nede gideni getirir..
Ya ben istemuyorum evlenmesini onu öpmesini
Yani napalım şimdi alıpta kızı kaçıracak değiliz çocuğu da tehdit edip zorla senin dizinin dibine de koyamayız.
Onu arkanda bırak. Mümkünse sosyal medya kullanma bir süre.
Baska bir ugrasim yok ki cok uzuluyorun tum guk evdeyim. Niye öyle bisey yapiyor nedenn canimi acitiyo
Online oyun oyna çar kas
Bu duzektmez
Adamdaki vicdanı bilmem neyi boş ver
Senin hiç mi onurun gururun yok
Ayrılmışsınız, herif başkasıyla nişanlanmış. Her yerden silip engelleyeceğin yerde hâlâ hikayeme bakıyor diyorsun
Senin nisanlanmis birinden umut beklemen saçma sorun sende kendi hayatına bak engellersin o zmaan görmez sende boşa hayal kurmazsin dünyada sadece bir kişi yok
Sen bu aciyi anliyamazsib cunku yasamadin. Umut etmiyorum nefret kin var icimde bana yaptiklari ama gidip baskasina evlenme teklif edip bide ustune beni silmemesi
Bizde geçtik o yollardan boşuna yazmadim
Hikayeni o görebildiğine göre sende silmemişsin. Sen silersen hikayeni göremez niye halâ numaramı silmemiş diye düşünmektende kurtulursun
Tamamda seven benim benim silmemem dogal degil mi? O nisanlanmis
Asıl seven sen olduğun için silmen gerekiyor. Onun için çok mühim bir konu değil numaranı silmek veya silmemek. Evlilik arefesinde olan birisini unutmak istiyorsan numarasınıda sileceksin takip etmeyide bırakacaksın
Cok canim yanuyor ben onu 1.5 sene beklerken üstüne gidip mutlu olucak ven surunen olucak vebalimi ahimi aldikdan sonra yuvas7 olucak
Yedekte kal istiyordur sen sil
Yedekte kalmak be demek yahu evlenicek cocugu oomicak mi
Olacak ama çocuğu olup da aldatan erkekler bile o kadar çok ki
Yok öyle biri değil gercelten seviyor onu ve ben nefes alamiyorum
Çok kötü yaa Allah sana sabır versin umarım mutlu olursun
Sagol amin. Cok istiyorum bende unutmayi olmuyor silmeye bile varmiyor elim onu öpüyor ona sariliyor
Öyle zamanlarda kendini kızın yerine koy düşünsene senin eşini başkası böyle düşünse özlese eşin ise onu silmese.. bu sorumluluk üstünde olursa unutursun
Ama ben o kizdan nefret ediyorum benim mutlulugumu caldi anladin mi koca delisi biliyorum böyle dememeliyim bana yakismiyo ama inan ne hissedigimi bilemezsin ben özliyorum evet ama ayirmaya calismiyorum ki icimde yasiyorum... sözlüsünün silmemesi bilmiyorum bu benim elimde degil ki
Peki ya sevdiğin seni ondan saklıyorsa? Olursa seninle, senden de birşeyler saklar demektir. Sana umut verdiğini görüyor zaten amacı o ha nişanlısıyla mutluysa kadına da öyle dememelisin seni bilmiyor ve eşine çok güveniyor. Ama eşi ondan eski sevgilisini saklıyor sen aynı durumda olsan üzülmez miydin? Nilanlısına bunu yapan sana da aynısını yapar bunun için bitir kafandan. O senin mutluluğun olsaydı Allah onu başkasına vermezdi emin ol..
Sözlüsü evli degil ve evet cok haklisin. Ama beni sakladigini sanmiyorum cunku biz konusmuyoruz sadece kayitli hani kadinnin diyecegi bisey yok ki sadece kayitliyim konusmuyorum flortlesmiyorum yani. Sence bana umut verdigi i gercekten goruyo mu? 1.5 sene oldu ama? Belki kizin hayatinda baskasi var diye dusunemez mi? Birtek omu sözlenebiliyo belki bende sozluyum gecen cicek paylastim gördü
Kafamda bitirmeyi cok istiyorum cabaliyorun inanki
Kıskandırmaya çalışma o adam seni yedekte bırakmaya çalışıyor onu çok iyi biliyorum. Nişanlısı ve yakında evlenecek çocukları olacak o adam kızdan sıkılıp sana gelecek sen sevdiğin için bir şey diyemeyeceksin ama o kullanacak ve herşeyden önemlisi o kadın üzülecek. Bak kayıtlısın ama eski sevgilisisin ya kız o adama güveniyor ama kim nişanlısının telefonunda böyle birşeye izin verir ki
Allahim nasil bir cikmazdayim niye böyke bisey yapsin ki sen nerden biliyosun sende ypaarmyidin? Cok kotu bisey yemin ederim dmsaka gibi bisey
Ben yapmam ama zaten sadakatli olsa önce nişanlısına olur sana umut vermeyi keserdi kimseye güven olmaz
Bana hic yazmiyor ama bence sadik nisanlisina
Ben onlar sevgilimi degil mi ogrenmek icin fake hesaptan yazmisdim ona ve beni engellemisdi
E ama kayıtlısın onda neyse sen görmek istediğini görüyorsun
Evet kayitliyim ama diger erkekler herkes diyor bunun bi anlami yok
Saçma kimse eski sevgilisini rehberde kayıtlı tutacak kadar hızlı unutmaz
1.5 sene oldu dedigim gibi
Silmem.
Kiye
Silerim tabi.
O nyie öyle yapiyor icim yaniyo bukadar vicdansiz olur mu
Vicdansız demek ki.
Silerim
O nide silmedi
Herkes hata yapar