1.5 yil konusmuyoruz. Ama neden numarami silmiyor? Arada hikayeme bakiyor. Yedekte tutuyo diyeceksiniz ama öyle olsa yazardi arada yoklardi hatirlatirdi kendini.
Bir erkek umursamadigi bir kizi 1.5 sene icinde mutlaka bosluga dusunce arardi sorardi öylesine konusurdu. Ama yapmadi. Numarami silmedi kavgamiz olmadi. Sizce beni arkadasi olarak mi goruyo? Ama öyle olsa niye mesaj atmasin? Hic mi bisey hissetmiyo? Nasil olur ben kuruntu yapmis olamam bana hissizim duygusuzum dedi ama ilk basta cok farkliydi evlilik konustu. Ben anlamiyorum bu erkek beynini nolur yardimci olun niye silmiyo 1.5 senedir?
Bir erkek umursamadigi bir kizi 1.5 sene icinde mutlaka bosluga dusunce arardi sorardi öylesine konusurdu. Ama yapmadi. Numarami silmedi kavgamiz olmadi. Sizce beni arkadasi olarak mi goruyo? Ama öyle olsa niye mesaj atmasin? Hic mi bisey hissetmiyo? Nasil olur ben kuruntu yapmis olamam bana hissizim duygusuzum dedi ama ilk basta cok farkliydi evlilik konustu. Ben anlamiyorum bu erkek beynini nolur yardimci olun niye silmiyo 1.5 senedir?
Güncellemeler
+1 yıl
Yardum
Güncellemeler
+1 yıl
Ulan size diyorum zıp zıplar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
bence senin rehberde olduğunu bile unutmuş o iztadanda denk gelir bakar
Nasil unutmus hikayeme bakiyor whtsappta
Instada ekli değil engellemisdi. Sonra geri. aldi
emin ol ben erkegim bazen bende yaptıklarıma anlam veremiyorum belkide tebrikler aklında kalmayı başarmışsındır
Aklinda jalmak bsieye yaramiyo ki adimnatmadikdannsinra
çok doğru ama ona anlatmalısın bana değil
Kizim yedekte tutuyo tabi boşa düşünce gelir her erkek öyle
Her erkek oyle degil maalesef
@probisküvi %80 öyle
Simdi oldu kendimi yuzde 20 lik dilime koyarak iyi geceler dilerim 😂
@probisküvi oky by
1.5 sene
Ayrica zaten sevgilsii yok
3 sene sonra her boku yiyip belli etmeden dönen var sen safsın
Uln güncelleme cevabını aldın otur aşağıya uzatma
Sjjsjsjsjs
@probisküvi öyle değil mi ama
Haklisin reis sakin ol sen
@probisküvi sakinim knk
Oyle gozukmuyorsun ama her an mevzuya giricek gibi 😂
@probisküvi dellendim ahahas
Farkettim 😂😂😂
Şu an bize yaptiginin aynini yapiyoruz ama 😂
@probisküvi bos ver haketti o
Sen oyle diyorsan haketmistir 😂
@probisküvi 😂😂😂🤞
Rehberimden aninda silerim de aklimdan silinmesi biraz zaman aliyor
Peki detayi okurmusun sen venim duruma ne diyosun
Unutmuş olabilir silecek kadar bile umursamiyor olabilir mesela 🤔
Sanmiyorum hikayelerime bakiyor cünkü
Asla tutmam iliskk bittiginde direk siler gecerim
Peki benim duruma ne diyosun
Eskiyi silmek ne kelime yolda görsem tanımam
Yazimi okudun mu sizce niye oyle yapti? Kavgamiz olmadi
Ben ayrıldığım. gun silerim
Baksana detaya sen ne diyosun sence niye böyle
Kavga etmesendemi silersn
Ayrılırken kavga etmem ki
Niye
Detayi okudun mu benim durumuma ne diyosun
İnsanlar karakterini en çok bu tarz zamanlarda belli ederler
Karşı taraf bagirsa bile derim ki omuyirsa onca zamanın hatrina bari kötü bişi deme
Baktım yine devam ediyor musadenke der kapatırım. teledonu
Belki unutmuştur silmeyi
Hikayelerime bakuyor nasil unutmus
kavga olmadan nasl ayrldınz a. p
Normal seklde medeni insan gibi
sg
Sen sg malmisin ya
sensin mal hemde medeni mal
Sensin aotal domuz
Onemsemiyoruz