
#TauredKraliçesi <3 <3 <3

Ben kesinlikle arkadaşlarınla görüşme diye bir öneride bulunmam. İnsanın bunun dengesini güzel kurması gerekiyor. Tutup arkadaşlarına benden fazla önem verirse işte o zaman işin rengi değişir. Ben en azından böyle düşünüyorum belli bir süre sonra bu iş sıkıcı bir hale gelir ve arada sorunlar olur.
Rica ederim..
Arkadaş kalalım derim😄
Etmez bu şimdi 😄
Cevap
8Cevap
Seviyorsa sorun yapmazdım
Benden çok, arkadarıyla vakit geçirmesi zaten sevgili değil başka bir şey olduğumuz anlamı taşır.
Bir saat yazmasın canına okuyorum. Öncelik her zaman ben olmalıyım
Tamam bebeğim yolun acık olsun derim hayırdır oğlum 😅😅
Sürekli olmaz ama arkadaşlarından alıkoyacak da değilim
Elbette takılacak da suyunu çıkarmasın. En azından benımle de arada iletişim kursun.
Her an mıç mıç ilişki istemem kendimize özel zaman dilimi olması gerekir
Arkadaşında bulup bende bulamadığı ne var diye düşünürüm herhalde
benden daha çok onlarla vakit geçiriyosa onlarla öpüşsün sevişsin o zaman bana gelmesin
Bişey olmaz bundan ya arkadaşları sonuçta
İnsan sevdiğine de vakit ayırmalı.
Daha önce yaptığım gibi elimin tersini gösteririm
Her zaman izin vermem ama.
O nerede ben orada ben nerede o orada olurdu
Zamanında denedik olmadı
İstiyorsa geçirsin derdim.
Bilemiyorum.
yolun acık olsun :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar