Aşık oldum konuşmak istiyorum ama tepkisinden korkuyorum ne yapmalıyım?

Spora başladım 2 3 hafta önce ve spor salonunda birini gördüm (erkek) ilk görüşte bi çekim hissettim aşırı böyle bişey daha önce yaşamadığım için çok garip geldi ve bunun hoşlantı veya aşk ne dersiniz o olduğunu düşünüyorum konuşmak istiyorum bahane arıyorum ama olmuyo bakışıyoruz oda bakıyor bazen yakalıyorum instagramını da buldum fakat korkuyorum ne yapacağımı bilmiyorum ne yapmam gerekiyor?
Aşık oldum konuşmak istiyorum ama tepkisinden korkuyorum ne yapmalıyım?
Cevapla