Benimle sevgili olmak isteyen kişiyle ne konuşabilirim?

Yani nasıl sohbet açabilirim. Aklıma hiç bir şey gelmiyor. Tayfunla böyle değildi her şey konuşurdum. O soyunduğu zaman Çok çekici olurdu. Onun içime girmesini özledim. Geceye anladım ki hiç kimse sen değil şarkısını bırakıyorum. Neyse ne konuşabilirim? Yay Burcu ya yay yay. Olur mu yay ve yengeç duygusal değil. Birde yaşadığınız şehirde hava durumu nasıl burada çok rüzgar esiyor korkuyorum. Evde olanlar çalışmayan tayfa falan her gün arkadaşlarınızla buluşma şansınız olmuyor değil mi?
Benimle sevgili olmak isteyen kişiyle ne konuşabilirim?
Cevapla