30 yaş üstü bir yaşa gelmiş olmasına rağmen bir çok insan artık bekar kalmaya devam ediyor. Sizce bu toplumu evlilikten ne soğuttu?

Bende 27 yaşındayım, evlilik düşünmüyorum mesela. Hatta sevgili filanda istemiyorum. Neden böyle oldu Türkiye'de yaşayan gençler?
30 yaş üstü bir yaşa gelmiş olmasına rağmen bir çok insan artık bekar kalmaya devam ediyor. Sizce bu toplumu evlilikten ne soğuttu?
30 yaş üstü bir yaşa gelmiş olmasına rağmen bir çok insan artık bekar kalmaya devam ediyor. Sizce bu toplumu evlilikten ne soğuttu?
Cevapla