Evliliği kariyer gibi gören bir kısım Türk kızı. bu konuda ciddi bir takıntıları, özentileri ve ısrarları var. Her ilişkiye evlenelim diye bakıp erkeği sağıyorlar düğün zamanı neredeyse. Korkan erkekler aslında kadınlar değil.
Hayır ama ilk haftadan da gelinlik bakılmamalı di mi :) Ya da ben buna ne kadar altın aldırırm kafasında olmamalılar, ya da evleneyim de kocam bana baksın kafasında.. bunlardan bahsediyorum. Evllik kariyer değildir. 3 ayda karar verilecek bir şey hiç değildir
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 30 yaş üstü bir yaşa gelmiş olmasına rağmen bir çok insan artık bekar kalmaya devam ediyor. Sizce bu toplumu evlilikten ne soğuttu?