Bence 25 yaşından itibaren evlenememiş kadın ve erkekler evde kalmıştır? Sizce?

Eğer evlilik gibi bi niyetiniz varsa 25 olmadan evlenmeye bakın. Çünkü 25 yaşından itibaren geç kalmış olursunuz. Bedeninizin gençliği bitmiş, deforme olmaya başlamış oluyor. Ayrıca psikolojik yaşlılıkta cabası. Evlenip çocuk sahibi olmaksa bu deformların öncesinde yapılması daha sağlıklı olan, sabır ve enerji isteyen bi şey. Her yönden tazelik gerekiyor. Yani 25 yaşından itibaren evde kalmış gözüyle bakabilirsiniz kendinize. 😊

Bence 25 yaşından itibaren evlenememiş kadın ve erkekler evde kalmıştır? Sizce?
Cevapla