20 yaşındaki kızınızı 30 yaşındaki erkekle evlendirir misiniz?

Size kızınız reşit normal bu dese ne derdiniz?
Erkek geç olgunlaşır dese ne derdiniz?
20-25 yaşındaki kızla 30 yaşındaki erkek aynı olgunlukta olmaz bahaneye bak küçük kız isteyenlerin uydurduğu laftır birde olgun erkek değer verir saçmalığını derler iyyy o zaman kadında olgun olsun
25 üstü kadınların suratına bakmaz sadakat beklenmez böyle birinden karışı 25 üstü olsa 20 lık kız aramaya başlar

Ben evlendirmem o erkeğin burnundan getiririm o yaştaki kıza başka gözle bakmak ne.
O yaştaki kızla sevgili olması evlenmek istemesi çok bencilik 20 lik yaşını gençliğini sefasını sürüp 20lik kız istemesi niyetini gösterir
30 yaşındaki erkek 18-24 arası kız istiyorsa niyeti farklıdır 18 19 yaşındaki kıza bakan 15-17 bakar aynılar kız 18 olunca evrim geçirmez koca kadın olmaz tipi yüzü değişmez 16-17 yaşındaki haliyle aynı olur.
Reşitlik bu yaştaki kızlara büyük erkeklerin bakması normal demek olmuyor anlayın şunu artık
20 yaşındaki kızınızı 30 yaşındaki erkekle evlendirir misiniz?
Cevapla