Size kızınız reşit normal bu dese ne derdiniz?
Erkek geç olgunlaşır dese ne derdiniz?
20-25 yaşındaki kızla 30 yaşındaki erkek aynı olgunlukta olmaz bahaneye bak küçük kız isteyenlerin uydurduğu laftır birde olgun erkek değer verir saçmalığını derler iyyy o zaman kadında olgun olsun
25 üstü kadınların suratına bakmaz sadakat beklenmez böyle birinden karışı 25 üstü olsa 20 lık kız aramaya başlar
Ben evlendirmem o erkeğin burnundan getiririm o yaştaki kıza başka gözle bakmak ne.
O yaştaki kızla sevgili olması evlenmek istemesi çok bencilik 20 lik yaşını gençliğini sefasını sürüp 20lik kız istemesi niyetini gösterir
30 yaşındaki erkek 18-24 arası kız istiyorsa niyeti farklıdır 18 19 yaşındaki kıza bakan 15-17 bakar aynılar kız 18 olunca evrim geçirmez koca kadın olmaz tipi yüzü değişmez 16-17 yaşındaki haliyle aynı olur.
Reşitlik bu yaştaki kızlara büyük erkeklerin bakması normal demek olmuyor anlayın şunu artık
Erkek geç olgunlaşır dese ne derdiniz?
20-25 yaşındaki kızla 30 yaşındaki erkek aynı olgunlukta olmaz bahaneye bak küçük kız isteyenlerin uydurduğu laftır birde olgun erkek değer verir saçmalığını derler iyyy o zaman kadında olgun olsun
25 üstü kadınların suratına bakmaz sadakat beklenmez böyle birinden karışı 25 üstü olsa 20 lık kız aramaya başlar
Ben evlendirmem o erkeğin burnundan getiririm o yaştaki kıza başka gözle bakmak ne.
O yaştaki kızla sevgili olması evlenmek istemesi çok bencilik 20 lik yaşını gençliğini sefasını sürüp 20lik kız istemesi niyetini gösterir
30 yaşındaki erkek 18-24 arası kız istiyorsa niyeti farklıdır 18 19 yaşındaki kıza bakan 15-17 bakar aynılar kız 18 olunca evrim geçirmez koca kadın olmaz tipi yüzü değişmez 16-17 yaşındaki haliyle aynı olur.
Reşitlik bu yaştaki kızlara büyük erkeklerin bakması normal demek olmuyor anlayın şunu artık
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ben 24um Şu an bu zamana kadar 20lu yaşlarimi guzel yasadim acikcasi dolu dolu gecti ve kendimden 14 15 yas buyuklerle sevgili oldum annemde bunu bilmesine ragmen hicbisey dememisti simdi dusunuyorumda baya yas farki varmis iyi ki evlenmemişim ýoksa cok pisman olurdum
Beynim durdu 14-15 yaş büyük erkekle mi oldunuz? Kaç yaşındaydınız o zamanlar?
Sevgili olduğunuz erkek bi…
Ha birde hep büyükle mi sevgili oldunuz? O erkeklerin niyeti farklı evli de olabilirler
22 yasindayken sevgilim 36ydi
20 yasinda 33 yasinda bi sevgilim vardi en sonda iste 32 yasindaydi
O erkeğin niyetini bilemeyecek kadar saf mıydınız ya
Siz 30 olsanız yüzünü bakmazdı ama
Annenin hiç bişi dememesi şaşırtıcııı
Saflikla ne alakasi var ya zaten bana bi zarar vermelerine musaade etmedim buyuklere karsi ilgim vardi cikiyordum
Ama Şu an tabikide daha olgun dusunuyorum eskiye gore
30 yaşındaki erkeğin 20 yaşındaki kız istemesi niyeti farklı olduğunu gösteriyor zaten. O kişi yanınızda dayınız abiniz gibi durur. Büyüklere karşı ilginiz varsa yaşınızın büyük olmasını beklememiz lazımdı
Evet o konuda haklisin niyetleri farkli oluyor
Büyük erkekle olup onları mutlu ediyorsunuz sonra genç kızlar bize bayılıyor diyorlar yaşıtı kadınların yüzüne bakmıyorlar. Kocanızda 20 lik kız isteyecek onlara bakacak zaten
evet Onlar anlaşmışlarsa birbirlerini seviyorlarsa evlendirim
Dürüs olduğunuzu düşünmüyorum yaşınız 30 diye mi böyle yazdınız
Benim yaşımla hiç alakası yok. Türkiye'nin yarısı bu şekilde evli şu an
Yazık kadınlara çok yazık gençliğini yaşamadan gençliğini yaşamış erkekle evleniyorlar birde erkek için evlen baskısı yapıyorlar
asla evlendirmem 30 yaşındaki biriyle hatta hiç evlendirmem
Aynen 20 yaşındaki kızı evlendirmem bile evlenmek çok istiyorsa yaşına uygun 20-24 erkekle olsun derim
Birde erkek geç olgunlaşır saçmalığını diyorlar
Saçmalık yani kızımı elalemin kocaman herife niye vereyim b*kunu yesin kızımın alla alla sinir oldum he
bu ilişkiler çok sakat
Çok haklısınız kesinlikle
Kız en azından 24/25 olsa iyi olur.
Yok evlendirmem
Neden