24 yaşında bir kızın 43 yaşındaki bir erkekle evlenmesine ne dersiniz?

Ben rahimim alındığı için kisirim. Uzaktan bir akrabamız var. Kendisi 43 yaşında ama genç gösteren biri. Bugüne kadar hiç evlenmedi. Çevremizde de oldukça takdir edilen sayılan birisidir. Açıkçası aynı şeyleri ben de onun için düşünüyorum. Arada görüşürüz konuşuruz da. Benimle evlenmek istediğini söyledi. Ben cocuk istemiyorum yeter ki benimle evlen seninle sohbet edebilmek yan yana olabilmek bile bana yeter dedi. Bana olur gibi geliyor. Aramızda bir ısınma var. Peki siz ne derdiniz böyle bir durumda?

Not olarak şunu belirteyim. Boyle durumlarda insanların aklına erkeğin mesleği statüsü parası filan geliyor. Kendisi mühendis ama öyle yüksek maaş filan almıyor. Sadece küçük bir evi ve ortalama bir arabası var. Evlenirsem sözleşme de imzalarim. Gold digger filan demeyin o yüzden lütfen. Beni etkileyen yönü sadece yaşına göre genç durması ve akıllı zeki oluşuyla herkesin takdirini kazanmış olması.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme
24 yaşında bir kızın 43 yaşındaki bir erkekle evlenmesine ne dersiniz?
Cevapla