Ben rahimim alındığı için kisirim. Uzaktan bir akrabamız var. Kendisi 43 yaşında ama genç gösteren biri. Bugüne kadar hiç evlenmedi. Çevremizde de oldukça takdir edilen sayılan birisidir. Açıkçası aynı şeyleri ben de onun için düşünüyorum. Arada görüşürüz konuşuruz da. Benimle evlenmek istediğini söyledi. Ben cocuk istemiyorum yeter ki benimle evlen seninle sohbet edebilmek yan yana olabilmek bile bana yeter dedi. Bana olur gibi geliyor. Aramızda bir ısınma var. Peki siz ne derdiniz böyle bir durumda?
Not olarak şunu belirteyim. Boyle durumlarda insanların aklına erkeğin mesleği statüsü parası filan geliyor. Kendisi mühendis ama öyle yüksek maaş filan almıyor. Sadece küçük bir evi ve ortalama bir arabası var. Evlenirsem sözleşme de imzalarim. Gold digger filan demeyin o yüzden lütfen. Beni etkileyen yönü sadece yaşına göre genç durması ve akıllı zeki oluşuyla herkesin takdirini kazanmış olması.
Not olarak şunu belirteyim. Boyle durumlarda insanların aklına erkeğin mesleği statüsü parası filan geliyor. Kendisi mühendis ama öyle yüksek maaş filan almıyor. Sadece küçük bir evi ve ortalama bir arabası var. Evlenirsem sözleşme de imzalarim. Gold digger filan demeyin o yüzden lütfen. Beni etkileyen yönü sadece yaşına göre genç durması ve akıllı zeki oluşuyla herkesin takdirini kazanmış olması.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer