Dugun gunu nisanlim terk etti beni.. hic bi sekilde ulasamadim ona.. geri gelir mi?

3yilik ilişkimiz vardi geçen sene 4. ayda aileler tanışacakti fakat coronadan dolayi bunlar 1kere gelip hem tanışma hem isteme yapcaklardi (coronadan cok korktukları içn).. benim ailem bunu kabul etmeyince sevgilim son gun gelmiyoruz ozmn dedi. Daha sonra marta tanışma oldu ve 25mart nisanimiz oldu. 4. ayin başında ben gelinlik v. s. almak icin tr gittim, bi kac gun snra nisanlimin dayısının vefaat hbri geldi (bunlar ailecek tr gittiler). Turkiyedeyken nisanlim bana annem seninle düğün konusunu konusmak istiyor dedi, annesinede tam tersini dedi yani benim kaynanamla konusmak istediğimi söyledi. Meğerse oyle bisey söz konusu değildi (ve ailesi benim hakkimda kötü düşündüler, bizim acimiz var bu kiz düğün düşünüyor). Bu düğün konusunda tadsizlik yaşadık nişanlımla (o mevlutlu dugun yapalim dedi ama ben kapali olmadigim icin ben mevlutlu düğün istemedim). Hernyse daha snra anlaşıldı ve sadece nikahdan snra bi yemek verileceğine karar verildi. Ailesi tr dondukten snra babam dugunu 1-2 hafta erteleyelim çünkü ev hazir degil, çocukların bi ayağını iki papuca sokmayalim dedi vakat kaynanam "yok yapalim hemen düğünü benim annem hasta ya onada bsy olursa yine düğünü ertelemek zorunda kalcaz" dedi. Neyse 6mayis düğünümüz olcakti ama bizim ev hazir degildi tam (mobilyalarla sıkıntı cektik, esyalar son dakika geldi v. s) 5mayis ben kina yaptim evde ve annem kaynanami davet etti fakat onlar siz kendi aranizda eğlenin biz gelsek keyfinizi kaciririz tarziyla konuştular. Kina bittikten snra nisanlimla msjlasiodum ve naptigini sordum. Bana eve gidilip annesiyle ablasiyla banyo temizlendigini ve yatak odasi hazırlandığını söylendi. Ben buna kizdim çünkü evde tum esyalarim her yerdeydi ve öncedende demiştim kimse girmesin eve artik diye (tabi burada ben suçluyum tepki gostermemem gerekirdi bu olaya). Herneyse bu konuşma buyudu ve nisanlim "yatak odasi geldi ama sizden kimse yoktu ortada tabi senin kinan daha önemli değilmi" diye laf etti. Boyle diyince ben dahada sinirlendim ve kina yapip yapmicagimi sanami sormam gerekir dedim ve bu lafim hrsyi bitirdi. Nisanlim beni aradi ama ben kötüye gitmesin olaylar diye tel cvp vermedim.. ve oda mesaj cekti bu is bitti diye, babam babani yarin aricak senin kaprislerini cekemem ben v. s. sozlerini etti ve cekti gitti. Sabah uyandigimizda o turkiyeye kacdi gitti ve beni dugun gunu ortada birakip gitti.. Evet benim hatam ona tepki gostermemdi bunu kabul ediyorum.. ona mesaj cektim 2gun önce ama o bitirmiş herseyi... sen anneme saygı duymadin aileme saygin yok dedi.. Ben ne yapmam lazimmm... mutsuzummm, paramparcayim ve gercekten nisanlimi cok seviyorum... geri kazanmak istiyorum ama nisanlimda bi laz damari var inadi tuttumu bidaha asla adim atmaz😞😞😞 Ben napmiyim yardimci olun lutfennnn
Dugun gunu nisanlim terk etti beni.. hic bi sekilde ulasamadim ona.. geri gelir mi?
Cevapla