Sizce sinir olmakta haklı mıyım yoksa ben mi kompleks yapıyorum?

Arkadaşlar yakın kız arkadaşımin erkek arkadaşı var. Biraz daha yaşça büyük. Her neyse ben de adama nazik davrandığım için beni çok sevmiş arkadaşına demiş ki hediye alalım arkadaşına. Arkadaşın da bana dedi ne istiyorsun hediye almak istiyor diye ben de beğendiğini bir ürünün resmini attım. Söylerim yarın dedi. Yarın olunca da ben kendime birşeyler aldıricam şimdi adama hepsi ağır gelmesin yarın söyleriz senin hediyeni acelen ne dedi. Ben rahatsız oldum açıkçası sizce ben mi kompleksi yapıyorum yoksa kız mı patavatsız
Sizce sinir olmakta haklı mıyım yoksa ben mi kompleks yapıyorum?
Cevapla