Sizce sinirlenmekte haklı mıyım, haksız mıyım?

İzmir Bornova'da bir yerde lokma dağıtılıyordu, ben de lokma almak için sıraya girdim. Ben sıraya girdikten sonra arkamda uzun bir kuyruk oluştu. Ayrıca aklımda çözmeyi düşündüğüm bir şey vardı ve onun için sıraya girdikten sonra telefonumdan o şeyle ilgili bir şeylere bakmaya başladım. Ben telefonuma bakarken benim önümdeki sıra bayağı ilerlemiş, ben ilerlemediğim için arkamda bekleyenler de ilerleyememiş; ama ben o sırada telefonuma baktığım için farkına varamadım. Benim arkamda duran, 60'lı yaşlarda olduğunu tahmin ettiğim biri hiç beklemediğim bir anda omzumun arkasını parmağıyla dürttü. Ne olduğunu anlamak için arkama baktığımda ise sesini biraz yükselterek " Yürü " dedi. Sonuçta küçük bir çocuk değilim ve adam da neredeyse dedem yaşındaydı. Dikkat etmediğim için kendimi de tamamen haklı görmüyorum, ama adamın yaptığı şeye de çok sinirlendim.
Sizce sinirlenmekte haklı mıyım, haksız mıyım?
Cevapla