Sizce sinirlenmekte haklı mıyım, değil miyim?

Bizim ailede halalarım başta olmak üzere, neredeyse herkes kediden rahatsız olur, korkar; hatta ortanca halam kedinin resminden bile korkar. Bugün ise İzmir'de, anacadde üzerinde bir pastanede kahvaltı yapıyordum. Benim oturduğum masanın hemen yanındaki masaya da benden yarım saat sonra 35 yaşlarında bir kadın ve 10 yaşlarında 2 çocuğu gelip oturdu. Biraz zaman geçtikten sonra içeriye büyük bir kedi girdi ve onların masasına gitti, çocuklar da ilgi gösterdiği için orada durdu, bir o yana, bir bu yana zıplayıp durdu. Ben de üstüme gelmesinden korktuğum için kadına ve çocuklarına sinirlendim, çocuklarını uyarmadığı için annelerine daha çok sinirlendim ve ters ters baktım. Sizce sinirlenmekte haklı mıyım, değil miyim?
Sizce sinirlenmekte haklı mıyım, değil miyim?
Cevapla