Nişanlıyım ben. Nişanlım ve ben çalışıyoruz. O da orta gelirde bende. Çalıştığım yerde bir adamla tanıştım beni evime bırakmak istedi baya zengin ve yakışıklı. Espirili hiç yanlışını görmedim. Geçen gün beni piknik yapmak için orman gibi bir yere çağırdı. Elindeki çiçeğ saçıma. Takıp keşke nişanlı olmasan yıllardır aradığım samimiyeti ve neşeyi sende buldum dedi aklım hep onda sizce ne yapmalıyım
Güncellemeler
+1 yıl
Kudur or os pu evladı 😂😂🖕🖕🖕
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Aklın başka yerdeyse ne yapılır acaba bilmiyorum ki yani bi insanın arkasından iş çevirmek hoşunuza mı gidiyor anlamıyorum net olun sevmiyorsanız ayrılın insanları yaralamaya hakkınız yok ki
Piknik falan sen zaten akıl gitmiş nişanı atarsın yakında
Nişanlıyken zengin adamın aklını çelmesi? ↗
@aaaaaaao 👍
Senin sorunu sormuş abla oradan gördüm burayı