Nişanlıyla aynı evde kalmak sks harici şeyler yaşamak doğru mu
Allah katında günah olduğu için sizce ilişkimiz olumsuz şekilde sonuçlanır mı
Allah katında günah olduğu için sizce ilişkimiz olumsuz şekilde sonuçlanır mı
Tatlıcan garipsiniz ya kusura bakma da, islamda günah mekruh vb tanımlaır net bir şekilde var, yani şimdi evde siz ne yapıyorsunuz bilemem ama İslamın kuralları çok hatta o kadar net ki, bakabilirsin, diğer yandan işlediğin günahsa diyelim, nasıl gelecek de sizin sonunuzu etkileyecek yapmayın bunları ya, sana abi tavsiyesi korktukların bilmediklerinden biraz araştır oku daha iyi hissedeceksin veya korkun azalacak belirsizlikler kalkacak.
Yapmamak elbette en güzel ve doğru olanı. Yoksa evlendiğiniz ilk gün sen gelinlikle oda damatlıkla kıvrılır yatar keşke önceden bişiler yaşamayıp bugün özel bir gün olsa derdiniz.
Seks değilde sevişmek de mi aynı olay olur
Aynı evde kalmak falan bir gece
Bence romantik aşk dışında bedensel sevişmekte olmamalı , diyelim ki ayrılık oldu insan demez mi keşke hiç yaşanmamış olsa idi..
Cevap
3Cevap
Nişanlıysanız düğüne kadar imam nikahı
Yapmaıdk
Işte yapın rahat uyu
Erkek tarafı demedi bi şey tutupta biz diyemeyiz
En nişanlına söylesene konuşsun
Ekimde evlenicez zTen der geçer kesin
Sen de ona hiçbir şey yapma sana dokunmasına izin verme Bırak assın
Doğru değil
Neden
Bana öğüt verir misin buna ihtlycım var yanlış şeyler yapmak istemiyorum kimseye soramıyorum da
Birbirinizi daha iyi tanırsınız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?