Sevgilim lunaparkın ortasında bırakıp gitti beni. Sizce kim haklı?

Sevgilimle gondola bindik bugün, korkudan bayıldı. Ben de eğlenmeye devam ettim tabi. Felaket eğlenceliydi fhfhdh Kendisine gelince, bir kez daha binmek istediğimi söyledim. "Neredeyse ölüyordum, hala gondol mu düşünüyorsun? Bana verdiğin değer bu kadar mı senin?" Dedi. Ben de "Ölmedin işte. Hadi binelim tekrar." Dedim. "Sana inanamıyorum." Deyip trip atarcasına çekti gitti.
Niye alındı ki bu kadar? Eğlenmek suç mu? Sizce kim haklı? 🤔
Sevgilim lunaparkın ortasında bırakıp gitti beni. Sizce kim haklı?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar 😂😂 Bu açıklamayı yaptığıma gerçekten inanamıyorum. Anlaşılır olacağını düşünmüştüm ama baya ciddiye alıp yorum yapanlar var. Bir kere de biz soralım dedik, sitenin klasik sorularından bir soru. Yemediğim laf kalmadı, sağ olun fhdhjdh Sonraki sorularda görüşmek üzere... 😄
Sevgilim lunaparkın ortasında bırakıp gitti beni. Sizce kim haklı?
Cevapla