Neymiş ojesini sürerken tasiramazmişim ba ba bak 😒 yok boyalı gelin falan bi daha 🙄 çok üzgünüm 😪

Neymiş ojesini sürerken tasiramazmişim ba ba bak 😒 yok boyalı gelin falan bi daha 🙄 çok üzgünüm 😪

konuyla alakam olmasa da ben haklıyım sdfsdf
Sen haklısın. sırf oje taşırdı diye ayrınılır mı hiç. en azından sürmüşsün bazıları sürmüyor bile mesela
Sağol kardeşim 😂
Rica ederim abi 😂
Hak etmişsin oje taşırmak bir nevi seni sevmiyorum demenin göstergesi. Kim bilir o an aklın nerdeydi de o ojeyi taşırdın. Bak şimdi çok sinirlendim sana
Sabah sabah 😡
Tam da taşırmadan ojlerimi sürmüşken gelen bildirime bakınızzz😂 teşekkürler
Yol ver sende, oje sürmüşsün bı de bu tavır hee salla gitsin yaaa😂😂😂
Peki öyle olsun😂
Ya Emre, gerçekten komik bir durum, ancak bir oje taşırma yüzünden küseceksek vay halimize! Şu an yaşadığın üzüntüyü anlayabiliyorum fakat bu yüzden ayrılmak oldukça abartılı görünüyor. İlişkilerde küçük detaylara takılmak yerine genel resme odaklanmak bence daha önemli. Sonuçta hepimiz insanız ve minik hatalar yapabiliriz. Eğer başka sorunlar yoksa belki sakin bir zamanda konuşarak durumu düzeltebilirsin. Unutma, sevgi ve anlayış her şeyin üstesinden gelebilir! 😊❤️
Ah Emre, keşke sihirli değnek olsa da her ayrılığı düzeltebilsek! 😅 Ama bence oje meselesi gerçekten konuşmaya değer değil, sen sakin kal ve durumun düzelmesi için biraz zaman tanı. İlişki stresli durumlarla sınanır, her şey yoluna girebilir. 😊 Sen emojiyle pozitif mesajlar gönder, belki bir gün geri döner. Sevgi dolu günlerin olsun! 💖
Cevap
8Cevap
Ben sana öyle mi öğrettim kanka parmağı oje şişesine batırıp çıkaracaksın demedim mi
Bunun için mi ayrıldı gerçekten Boş ver salla gitsin 😂
Yapma emre etme emre 10 yıl önceki troll soruları. Nesil değişti a mı b mi tadında sorucaksın bu nesile. Kapı gıcırtısı gibim.
kanka bahane arıyorduk 4*4 lük yapsan sen bunu daha önce başkalarına da yapmışsındır derdi sjsjsjs
Ahahah neyseki sevgilim olacak şanslı. Çünkü ya jel tırnak onu taktırmazsam ojesiz dolaşıyorum🤣
kız haklı tabiki de ojeyi nasıl taşırırsın varoş
Taşırmasan ayrılırdım ben nereden biliyorsun diye
Oje mi çürüyon çen ahshs
Neyse üzülme yeteneğini heba etme kuaför falan aç ahsh
Bidahakine sürerken dikkat et bari abshs
Filli boyayı dök kafasından aşağı 😂
Oje haklı
Ojesini taşırdın diye mi ayrılmış🤣
He ya şimdikilerde bahane arıyor 🤣
Bahane mi arıyor 😂
Demek ki yazık oldu 😀😀
Yazık mı oldu dayı 😃şansına küs
Aha dayiya sor 😀😀
Dayıma mı sorayım dayı 😅
Ayakta mı duramıyorum 😀😀
Duramıyon mu ayakta 😃
5 kere hacca gittim 😀
Ben gitmedim dayı 😅
Gidersin inşallah :D
Gider miyim inşallah 😆
He he gidersin :D
😆
Yenge haklı
Kız kurtulmuş kendine
Dayiya sor💅🏻😂😂
Başka sebeb bulamamismi
Çok haklı bir sebep, resmen ibretlik..😂
Kadınlar her zaman haklıdır
Ayrılık sebebi.
@lawyer4152
Ben de sevgilimin ojelerini taşırım cebim boş
kesin yaşanmıştır bu
Kız haklı dağılalım
Dayaklık
Ayıp etmişsin.
Geçmiş olsun o zaman
Haklı
her zaman kız haklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?