Erkekler için berber sadakati çoğu şeyden önce gelir. Bir berberi terk etmekten daha zor ne var diye düşündüm bulamadım. Sizin için hangisi daha kolay.
Kuaförünüzü terk etmek mi yoksa sevgilinizden ayrılmak mı daha kolay?
İkiside zor çünkü bende bayan kuaförüyüm. orada öyle bi bağım varki patronumuda çok seviyorum. Benim olmayan abimin yerine koydum bizzat onu, Nolursa olsun en kötü günümde dahi beni anlayabilen tek kişiydi ağlattı belki incitti fiziksel ve ruhsal ama fark edince bana destek oldu. Ailemden çok onun yüzünü görmem bile sadakatime yetiyor mesele para kazanmak ve işten çok alışmam oldu onlara galiba. Kuaför ortamı çok bambaşka bir yer. Senin 2. Ailen oluyorlar ben bunu 10 ay sonra anladım
Bir kere kuaförüm ile ufak bir tartışma yaşadım. 2 ay boyunca kendim saç sakal kesmeye çalıştım. Hiç kesemedim ama asla başka kuaföre gitmedim niye bilmiyorum rahat edemem :) iki ay sonra şükür barıştık
Çorap değiştirir gibi kuaför değiştiriyorum. Eniştem kuaför; ama pandemi vakalarının tavan yaptığı günlerde çarşıya gidemedim, mahalle aralarındaki kuaförlere yolum düştü. Kuaförü terk etmek daha kolay.