Sevdiğim adam vardı 7 aydır seviyorux birbirimizi o nişanlıydı. 6 yıldır kızla beraberler ve 3 yıldır nişanlılar. Aileler Falan düğünü 2 aya yapmayı düşünürken sevgilim iki gün önce ondan ayrıldı kız bileklerini kesmiş sevgilim hastaneye gittiğinde babası sevgilime yumruk atmış Falan kızın durumu şu an normal sizce ne yapmalıyım
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sevdiğin adam vardı da, o pek adam olamamış sende de kadınlık gururu yok. Bari sevgilsii varken olmayın şu erkeklerle mide bulandırıcı
Benim gururumla ne alakası var nişanlıydı bana aşık oldu ben de nişanlısın olmaz dedim ben onu sevmiyorum psikolojik sorunları var onun dedi olsun ben bu şeyin altına giremem dedim nişanlı olmasaydım benimle olur muydun dedi evet seni seviyorum olurdum dedim nişanı attı geldi şu an bekar bir erkek beni
" sevgilim" demişsin ama. Bizde ondan yola çıktık belirteydin keşke.
Nişanı attıktan sonra sevgilim oldu 🥰🥰 şu an nişanlı değilya o yüzden sevgilin
Yani kıza da yazık olmuş ama ilişkisi varken sevgilin olmadıysa iyi. Peki ne zaman ayrıldı bu
İki gün önce. Kız saplantılı bir tip. Yani nasıl diyim bir kez ben yokken de ayrılmak istemiş antbiyotik ile yalandan intihar etmiş yani bitmiş bir ilişki bizimkü
Kızla muhattap olma yani üzülmesi normal de bu abartı artık saplantı etmiş kendine bence yanlış.
Ya nişanlım sevgili olduktan bir yıl sonra çok ayrılmak istemiş ama aileler sürekli araya girmiş aileler tanışıyormuş çok zorlamışlar
Hmm onların ki baştan bitmiş. O zaman sen ilişkine bak
Aynen
O kızı bırakan seni hayli hayli bırakır ya ümitlenme
Nasip kısmet. Ben onu seviyorum sonuna kadar da gidicem ama ispatlanmış bir tez var belki duydun uzun ilişkiden çıkan erkekler genelde bir iki ayda tanıdıkları ile oluyor.
Tezi anlayamadım ne oluyormuş ne oluyormuş
Uzun ilişkiden çıkan erkekler genelde bir iki ayda evleniyorlar başkası ile hatta yakınlarından duymuşsundur ben çok emek verdim işte şu kadar yıl geçirdik ama hemen yeni tanıştığı biriyle evlendi diye
Evlenir tabi her şeyi hazır diğerine alınan eşyaları yenisine kakalıyor da evleniyor işte
Önemli olan evlenmek değil ben asla evlenmeyi düşünmüyorum ben aşık olduğum ilk defa kalbim biricik çarptı ya o yüzden mutlu olmak
Emin ol olursun 🤣
Dostum ben mutlu olmayı yoluna çıkıyorum yarın ayrılabilirim ben hiçbir şekilde bir yere kazık çakma amacında değilim 6 yıl birinin beni sevmeyen birinin peşinde koşacak bir kadın da değil anladın mı yani bir şey yapmana gerek yok Hani güçlü bir gireyim zaten mesleğim var okumuş etmişim biri gider biri gelir
Hiçbir şey. Geçmiş olsun bile deme, aman şımarmasın bu sefer daha kesin yöntemlerle canına kıymaya çalışır.
Sen o nisanliyken onunla sevgili kalabildin helal olsun sana bide evleniceklerdi diyosun kız bileklerini kesmiş en büyük sebeplerinden birisin sende yazık
Kızın aptallığı kusura bakma bir erkek için bileğini kesicem kadar aptal olmalı ayrıca aşığım ben ben olmaz nişanlıaın dedim o da nişanı atarım dedi attı ve geldi ne yapabilirim
maalesef öyle aptal olabiliyorsun bazen o duruma düşmeden anlayamazsın sen onunla sevgiliyken o kıza hala umut veriyodu
nişana 2 hafta kalamı lafını geçire bildin daha önceden seni sevdiğini hissettiği an bitirseymis sen buna nasıl izin verirsin
ama 6 yıllık nişanlısını aldatan senide aldatır emin ol o çocukla hiç bi zaman mutlu olmamıcaksın
Sana okuyacaksan olayı en baştan anlatayım şimdi biz 7 ay önce tanıştık. Ve ben nişanlı olduğunu bilmiyordum birlikte birkaç kez yemek yedik sonra görüşmeye başladık daha sonra 2 hafta oldu bana itiraf ettim nişanlı olduğunu ben dedim ki nişanlı bir insanla benim işim olmaz kesinlikle bir daha beni arama daha sonra aylar sonra bana dedi ki Ben dedi seni unutamadım Ben seni seviyorum Ben nişanı atsam Beni böyle kabul eder misin Ben dedim ki ben de seni seviyorum nişanlı olmadığın sürece ben seninle sevgili olurum seninle evlenirim dedim daha sonra bu iki gün önce nişana attıktan sonra ertesi gün sevgili olmaya başladık yani nişanlıyken ben onunla hiçbir şekilde görüşmedim elini bile anladın mı
Eğer böyleyse senin bi suçun yok ama o erkekten hayır gelmez Eğer kendini durdura bileceğini düşünüyosan durdur ve ondan kaç
Ya ben de böyle düşünmüştüm ama onu dinledikten sonra böyle olmadığını düşündüm aileler yüzünden yıllarca istemediği birisiyle nişanlı kalmak zorunda kalmış yalandan ikinci üniversiteyi okumuş ki tek evlenmemek için kız saplantılı bitip bir kere ayrılmak istemişti ya hapla intihar etmiş adam Yani ısınamadım diyor ama ailem izin vermiyor ayrılmama
Herne olursa olsun kızı birakmalıydı bak şimdi bıraktı demekki bırakınca bıraka biliyomuş yani kızın bu halde olması gayet normal kıza umut vermiş kız güvenmiş 6 yıldan bahsediyoruz 6 gün değil kızın gençliği belkide bide birliktede olmuşlardır kesin yani sevdiğin adam tam bi şerefsiz ama üzülme biz canım öyle malları seviyoruz zaten
Sen bile onun nişanlı olduğunu öğrenince ne kadar kötü hissetmişsindir Düşünsene o kızın yerine bir koysana kendine 6 yıl birine güveniyorsun ama seni aldatıyormuş seni sevmiyormuş yani bileklerini kesmesini o kadar iyi anlıyorumki
Ben erkek arkadaşıma haklı bulmuyorum tabii ki de hiçbir kıza üzemez ama o kızın da bu kadar gurursuz olması sevilmediği halde ondan kaçan bir erkeğin peşinden gitmesi de bana doğru gelmiyor çünkü bir şeyleri biz yapıyoruz aslında ben evimin kapısını açık bırakırsam hırsız girer ne yapmam gerekiyor kendimi önce bir korumam lazım mesela ben bu adam beni sevmese benim bu adamla işim olmaz aşkından ölsem de olmaz
Ayrıca 6 yıl sonunda da ayrılabilirler 6 yıl nişanlı kalmalarına sebebine zaten birbirlerini tanımak ilişkilerini gözden geçirmek 6 yıl sonunda ayrılabilirler Yani bu çok normal insanlar birleşir ayrılır Yani yarın biz de ayrılabiliriz
6 yıl Bir insanı tanımak için bayağı uzun bir süre yani 6 yıl tanıdıktan sonra mı sevmediğine karar vermiş bu söylediğine kendin inanıyor musun evet kızın yaptığı çok onursuzluk aldatılmış bir kere çocuğun yüzüne bile bakmaması lazım ama işte öyle denildiği kadar basit değil �nsan Bırakamıyor öyle bir caddeye geliyor ki Bırakamıyor gerekirse yüzsüz gurursuz oluyor Ama sen bu dediklerimi anlayamazsın inşallah da hiçbir zaman anlamazsın diyorsun ya ben direk siler atarım ben de aynı şeyleri söylüyordum Bundan 3 sene önce falan ama büyük konuşma
Ben anlıyorum herkesi anlıyorum ama 6 yılın sonunda anlaşamayıp evlendikten sonra çocuk olduktan sonra daha mı iyi ayrılsalar
Hayır ben zaten demiyorum ki barışsınlar o çocuğun sana ilk mesajında bile o kızın onu bırakması gerekiyordu yani çünkü o varken sana yazıyorsa onu zaten gözden çıkarmış demektir ama işte yapacak bir şey olmuyor olayı yaşarken kendini kontrol edemiyorsun Biz şu an dışarıdan baktığımız için Diyoruz ki kızın Tabii ki de kendini toplaması ve erkeğin Yanına bile yaklaşmaması gerekiyor ama o kız yerinde olduğumuz zaman bunu yapamıyoruz işte O yüzden sana tek Önerim o kız yerine Düşme Çünkü bu asla şaşmayacak ve ona yaptığı şeyi sana da yaşatacak bak çok eminim bu konuda ki sen bu çocuğu böyle bir şey yaptığını bile bile Onunla konuşuyorsun ya Yeri geldiği zaman senin başına geldiğinde çocuk döner sana der ki aynı şeyleri başka bir kıza yaşattım Sen de bana ortak olmuştun
Hala gelmiş ne yapmalıyım diyorsun utan utan
Ben niye utanayım beni istemeyen bir erkek için bileğimi kesmedim. 6 yıllık nişanlımı terk etmedim bana ne
Bunu kendine sor vicdanın rahatsa nişanlı bi adamla ask yaşamaya devam et gardas
Benim vijdanım çok rahat
Yaşattığını yaşaman dileğiyle
Ben bir şey yaşatmıyorum yalnız nişanı atan ben değilim onu yarı yolda Bırakanda ben değilim böyle olaylarda sürekli kadınların belasını bulmasını istğtosunuz gerçekten adaletli olsan o erkek te aynı şekilde terk edilsin dersin
Böyle diyerek kendini rahatlatmaya çalışıyorsun ülkede bekar erkek mi kalmadı da gidip elin nişanlıyla birlikte oluyorsun hadi o ahmak aşağılık pisliğin teki peki sen senin kendine saygın yok mu gelmiş birde ne yapmalıyım yazmışsın şaka mısınız ya
Nişanlı birisi Zaten bekar ,😅😅 kendimi rahatlatmıyorum çünkü ben yanlış bir şey yapamadım biz tanıştığımızda ona nişanlı olduğunu bilmiyordum daha sonra bana nişanlı olduğunu itiraf ettiği anda ben onunla ilişkimi bitirdim bir daha ne aradım ne sordum daha yeni iki hafta sonra benim karşıma çıktı ve bana dedi ki ben nişanı atıp gelsem Beni kabul eder misin Ben de dedim ki ben seni seviyorum nişanlı bir erkek olmadığın sürece seninle birlikte olur iki gün önce nişana attı ve ben dedim ki tamam artık gerçekten seninle olabilir ama nişanlı olduğu dönemde Ben onun elini bile tutmadım ama seviyorum adam onu sevmiyor beni seviyor e bir insan biriyle nişanlanabilir sevgisi biter ayrılabilir bunlar çok normal bir şey
Gebersin mk sen takma ayar oluyorum şöyle tiplere
Troll