Sevgilimi nişanlısından ayırdım ve kız yalvararak onu bırakmamı söyledi. Sizce ne yapmalıyım?

Sevgilimle biz ilişkimize başladığımız zaman o nişanlıydı ve kıza çoktan gelinlik falan almışlardı. Ama erkek arkadaşım bana aşık olduğu için o sümsüğü bıraktı. 😂😂😂😂 Sonra dün kız benim kapıma geldi yalvararak aileler tanıştı salon bile tutuldu nolur peşini bırak dedi. Bende hiçbir şey söylemeden beslemenin yüzüne kapıyı kapattım. Sizce ne yapmalıyım ve benden önce o kızın hayatına girmiş olması benim kabahatim mi? Erkek arkadaşımla başka konularda da çok iyi anlaşıyoruz bana bacaklarını açıp yatıyordu diye bile anlattı. Birlikte de yaşamaya başladık. Kız bir de ben kendimi ona saklamıştım şimdi ne yapıcam dedi. Bende saklamasaydın o zaman diyip güldüm. Kim haklı?
Sevgilimi nişanlısından ayırdım ve kız yalvararak onu bırakmamı söyledi. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla