Böyle bir şey gurursuzluk değildir ki, zaten aşkta gurur olmaz. Aşkta gurur yapan zaten aşık değildir. Aşıksa zaten gözü ondan başkasını görmez. Sevdiğimiz insan bizi sevmeyebilir ama insan bir umutla yaşar. Yarın ne olacağımızı hiç birimiz bilemeyiz. Belki de sevdiğimiz insanın kalbini kazanırız. Tabii ki, karşı taraf kesinlikle istemiyorum derse veya aşağılayıcı tavırlar sergilerse, O'nun da peşinden koşulmaz. Sonuçta zorla güzellik olmaz...
Böyle bir şey hem gurursuzluktur hemde yüzsüzluk Seni defalarca reddediyor bir sürü kırıcı söz söylüyor aşaylığıyor ve sen hala peşinde dolanıyorsun bu gurursuzluk değilde nedir
"Seni defalarca reddediyor bir sürü kırıcı söz söylüyor aşaylığıyor" Ben soruda bu ifadeleri göremedim. Aslinda cevabı oldukça açık bir şekilde yazdım, ama anlamışsın...
Kimmiş o bana yüz vermeyen bahtsızlığına susamış? Hangi bahtsız bana yüz vermeyecekmiş şaşarım!! Ben Everest'sem o kapı önü paspasıdır, ben aşılmam aşarım!! evelAllah 😅👍😅👍🍀🍀
Birlikte bir yolda yürümek isteyen bu tarz saçma egosal hareketlere zaten girmez. Ondan önce kendine güveniyorsa ve kendini seviyorsa da girmez. O yüzden benim öyle insanlarla alakam da işim de olamaz.
Şöyle söyleyeyim reddetmek ve reddedilmek gayet olağan şeylerdir bunu kaldırabilen insan zaten kendini bilen ve olgun insandır. Benim demek istediğim şu dur sevgi ve ilgiyi görünce huyu suyu değişen insanlarla işim olmaz. Egodan kastım o yoksa ben de uygun ve güzel bir dille hem reddettim hem de reddedildim zamanında kuzu yanlış anlama beni olur mu. 😊🙏
Benden biri hoşlanıyordu. Birbirimizi beğendik ettik bir kaç gün sonra beni sildi. Megersem güya babamın iş arkadaşı cıktı. Ne güzel sohbetleriyle umudun kralını verdi sonra da cekti gitti. Bir kaç günlükte olsa cok güzel rüyaydı. Yazık oldu. Niye anlattım? Çünkü o beni sildi etti hala onu düşünüyorum... !!!
Bunu bir sefer yaptım çünkü hayatımda ilk ve tek sevdiğim kişi o idi. Yaklaşık 2 yıl sürdü , değdi mi? ASLA.😃 Zor bela da olsa sildim onu aklımdan ve kalbimden.
Seni istemiyorum demedi ondan olda zaten ne olduysa. Yanar dönerli, belirsizlikler içerisinde bırakan ışık yakan birisiydi. O da bir yandan istiyordu çok hem de ama işte olan oldu.. Beni istemeyecek adamın yüzüne dahi bakmam bırak koşmayı.😃
Beni istemeyen birisinin bir yerini kaldıramam valla. Hiç benlik durum değil, istemiyor ise sg ya.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Önceki ben yaptı. Kendinden çok ödün verdi bir kadın uğruna. Çok üzüldü. Çok yıprandı. Çok savaş verdi. Yeni ben koşmaz. koşmasın da artık yoruldu çünkü
Böyle bir şeye benim de onun da ihtiyacı yok ki. Hayatında olmamı istemeyen sadece sevgili değil aile bile olsa kalmayı tercih etmem. Kimse kimsenin çıkmaz sokağı da değil. Son durağı da. hayat akıp gidiyor. Sebeplerini görür dersimi alır devam ederim :)
Yadırgamak istemem ama bazı insanlar çok sevince böyle yapıyor maalesef. Kendilerini küçük düşürmemeleri gerekir ama maalesef sevgi bazen çok üstün geliyor akıllarını isteseler de kullanamiyorlar.
İnsanları rahatsız etmek normal bir şey demiyorum. Benim kastettiğim o değil. Sürekli yok ben kimsenin peşinden koşmam şunu yapmam bunu yapmam diyorsun yapmayacağınu nerden biliyorsun sen daha aşık bile olmamışsın ki. işte bak bu büyük konuşmak oluyor yapma. Dost tavsiyesi olsun sana
Peki aşık olursan böyle bir durumda olmayacağının bir garantisi var mı? Bunları sana neden söylüyorum biliyor musun çünkü bende senin gibiydim düşüncelerim senin gibiydi sonra noldu aşık oldum gurursuz oldum
Koştum maaalesef ama o dengesizliği sebep oldu buna biraz tamamiyle istenmesem yapmazdım belki ama yine de genel olarak gurursuz sıfır ego bir insanım ne yazıkki üstlelik okumuş donanımlı güzel de bir kızım kendime yazık ettiğimi düşünüyorum bazen