AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
125Cevap
kafan karışık sadece aranızın iyi olmaması da normal askerde çocuk yani oranın psikolojisi çok farklı onu görünce herşey yoluna girer zamana bırak
eger dogru insansa bu dediğin imkansız. Gerçek bir aşk yaşasaydın yanılırdın yaşamadım bende ama çok iyi biliyorum. zamana bırakmalısın. zamanla zaten anlarsın
Soğumuşsun yanında olunca yine sevdiğini o sıra kafanın karıştığını düşünüceksin bir de sözlüsünüz durumun ciddiyetinin farkında mısın? Bitmiş o olay
Gönüle giren gözden ırak olsa ne olur ;) kafani bos şeylerle kurcalama derim :)
işite benim dediğim söze karşılık en doğru cevap bu oldu.. :)
O zaman sorun ortadan kalktı :)
sanırım :)
Dediler ki: Gözden ırak olan gönülden de ırak olur. Dedim ki: Gönüle giren gözden ırak olsa ne olur. :)
benimde sevgilim uzakta çoğu zaman görüşemiyoruz üstelik ama değil soğumak özlemi beni ona daha çok bağlıyo onsuz hayatı düşünemiyorum bile bence sen sevmedin sevdiğini sandın hepsi bu
sayet soguduysan cocuk askerden gelene dek belli etme asker psikolisi farklidir zarar verir kendine sevgin bittiysede seviyomus gibi gorunme ama soguklunida belli etme
Aşık değilmişsin benım arkadasım 4 yıldan Beri çıkıyorlar cocuk ıkı yıl önce askerdeyken hep aramasını bekledı kı günde kaç defa aramasına rağmen her aradığında heycanlanıyodu
sadakatine etki etmediği sürece bir mahsuru yok bence ama seviyorsan onlar yatıp onla kalkman gerekir fotoğrafları varsa onlara bak eğer özlem duymuyor ve ufacıkta olsa sızlamıyorsa için sıkıntı büyük
Alisiyosun sevmiş olsanda olmamasına falan alisip unutuyo gibisin
Sana ilgi göstermediği için soğumuşsun ama sevmişsin
yokluğu ağır bastığı için belki de soğumuş da olabilirsin en iyisi sen bence kalbini dinle
Bazen adka inansimda gelmiyor askin olmadiginda dusnyom bazi zamnlarda
Sevdiğini sanmışsın dönüp kendini sorgulamalısın neden böyle oldu diye
Gelene kadar öyle veya böyle idare edeceksin bir bakcaksin gelince aslinda ozlediginden ve yaninda olamadigindan böyle hissediyorsundur
Eskisi gibi ilgi almıyorsun sevgilinden hepsi bu eskisi kadar seninle ilgilenmiyor sende o yüzden ister istemez soğuyorsun kızlar ilgi bekler bunu unutma =)
gerçekten aşık olsaydın emin ol kafam karısık demezdin sevmıyorsun
Aynı sorunu bende yaşıyorum canım :) Ama yapacak bişey yoook salla gitsin ben öyle yaptım :D
O soz bir bende ise yaramiyor galiba. 1 ay ayri kaldigimiz oluyor aklima hc acabalar gelmiyor benim.
Kalp kör oldukdan sonra gözlerın görmesınde hiç bir fayda yoktur. gerçekten sevsen mesafe falan görememen umrun da olmazdı.
seversen seversin dostum yokluğu ağır gelir dayanamazsan kendini küçültür o adamında ömründen ömür çalarsın.. asker pskoljisi farklıdır bırakma sev
:) sonra erkekler neden guvenmiyo derler nadirdir zaten sevgilisi askerdeyken onu bekleyen kiz o yuzdrn kafana gore seyap
Yeterince sevmemişsin eğer sevseydin böyle konuşmazdın adamına sahip çık bırak şimdi sevdimmi sevmedimmi hayat zor iyisini bulurum dersin kalırsın ortada
demek ki sevmiyorsun yoksa uzaklık önemsiz gelirdi bir de askerdeyken daha farklı hep onu düşünmen lazımdı daha yakın olman lazımdı daha çok sevmen gerekirdi
İnsan oğlu olarak fıtratımızda her şeye alışmak vardır. gözden uzak olan elbetteki gönülden de uzak olur. çünkü göze yakın olanlar gözüne batar sürekli
sevseydin askerdeyken dayanamazdın bile. sevdiğini sanmışsın diyeceğim ama o bile değil
Senin gibiler için öyle. Gerçekten sevenler için mesafeler daha çok özletir unutturmaz.
Mesafeler maalesef aradaki sıcaklığa gölge düşürüyor.
Soğuduğunu düşünüyorum.
Sevdin mi sevmedin mi ben bilemem ama araya soğukluk girdiği kesin. Bir bekle bakalım askerden dönsün hemen kestirip atma belki dönünce tekrar eskisi gibi hissedersin
Gözden ırak olan gönüldende ırak olurmuş ama gönüle giren gözden ırak olsa ne olur, bence seninkisi korku.
Yok arkadaş senin gibilerin sevmeye hakkı yok sevda dediğin mesaj hakkı değil yaşama hakkı bitene kadar olmalı gerisi yalan..
Klasik türk kızı işte , sevgilisi askerdeyken dayanamayan tiplerden , sizin yüzünüzden adamlar damara baglayıp arabesk rape baslıyor
Bütün bayanlar aynı değil.
bende o yüzden "klasik" dedim @mınıkkusssss.
Sevmemişsin sevdiğini sanmışsın belki hayranlık belki de hoşlantıydı ama eğer gerçekten sevseydin sana ne yaparsa yapsın soğuman mümkün değil
Kader arkadasiyiz bende vatani gorevimi şırnakta yapiom sevgilim ise İstanbul'da ama her gun her saat basi ariyorum ve hic boyle hissetmedi 'özlem disinda' askerin moralini bozmamaya bak sen :)
Sakın askerde olan birini bırakayım deme dönünce halledersiniz
ne soğuması ya, sevgi ve aşktan bu kadar mı kolay vazgeçebiliyorsunuz,
Mesafeler yüzünden soğumuş olabilirsin ama askerde yani belki gelince düzelir aranız
alışkanlık olmuştur sende sevdiğini sanmışsındır belki
türkce cok acayip ırak ülke olarak okudum dedm ne oluyor
İster istemez bir soğuma olacak ama gelince o açık kapanır. dert etme
aynen öyle. ama karsindaki kisiyi anlamaya calismakta var
Bacim insan zamanla uzaktaki insanlarin yokluguna alisir yani mesefeler insani bir birinden sogutur ;)
Adamin askerde neler yasadigini, ne sıkıntılar çektiğini bilemezsin. Bence ısrarla onun yanında olmalısın.
peki size bir soru o vakit tek kanım diyen sevgin damarlarımdaki kanda dolaşıyo diyen bir insan hakkında şikayette bulundum canımdan bezdirmişti bu bayan unuturmu ve canı yanarmı
oyle olur birazda seviyorsun sen merak etme biraz canlı tutmaya bak ilişkinizi ve onunla bu durumu konuş
SABRETT.. geçecek fevri davranma derim sık dişini gelsin bir biraz vakit geçir özlemedğini sevmediğini anlarsan o zaman bitirirsin bence... bak benim sevgilimde gidecek.( ALLAH sabır versin..
Aynı sorun bendede var yalnız benimki asker için gitmedi başka bir şehire gitti.
Ayni sorunu bende yyasiyorum su an ama elden gelen bisey olmuyo maalesef :(
hoşlanma var sevme var aşk var. var oğlu var yani hoşlantı olabilir seninki...
Gözden ırak olan gönüldende olmaz bence soğumuşsun bence
sen şu an böyle hissediyorsun ama bir görsen gidip koşup sarılırsın :) bendede aynı durum oldu
sevmek yalandır bro sıkma canını böyle şeyleree, hepsi gelip geçici
Yürekten seven asla soğumaz. Unutma mesafeler engel değildir aşka.
ilgilenmek gelmiyorsa , düşünmüyorsan, umursamıyorsan olay bitmiştir.
yokken yokluğu canını yakmıyorsa varken varlığı fazla bir anlam ifade etmez ilerisini düşünmediğin birisine umut verme
sevgi denilen şey uzakta olsa göremiyor olsanda belki sesini bile duyamaz olsanda yüreğinde var olmasıdır sen böle düşüyorsan zaten sevmemişssin.
benim sevgilim baska sehire calismaya gidiyor. ben ise ayri sehirde okuyorum. nasil olucak ((( ?
Askerde sana en çok ihtiyacı olduğu zamanda böyle düşünüyosan yazık
Seni böyle düşünceye sokan aranizdaki mesafe özlem hasret
Kafan karsmis arkadas senin akisina birak cocuk mecburiyetten arayamiyor takma gelince duzelirsin