Arkadaşım sevgili bulunca benimle iletişimi kesti yalnız hissediyorum ne yapmalıyım?

Öncesinde beni sürekli arardı sohbet ederdik konuşurduk şimdi sevgilisi var ve hep onunla birlikte çok yalnız kaldım bunu anlayabileceği bir davranış göstermek istiyorum açıkça bunu diyemem fikir verir misiniz
Arkadaşım sevgili bulunca benimle iletişimi kesti yalnız hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla