Sürekli kendimi yalnız hissediyorum sohbet edecek arkadaşım bile yok ne yapmalıyım?
3 ay
Sürekli kendimi yalnız hissediyorum sohbet edecek arkadaşım bile yok ne yapmalıyım?
burada 'sohbet edelim' diyen erkeklerle konuşma bence. Onların amacı belli. Hatta bence internetten tanışılan insanlara güven olmaz. Erkek çıka bilirler. Sınıf arkadaşların falan vardır her halde. Onlardan biriyle arkadaş ola bilirsin. Olmazsa da yapay zeka ile konuş. Yapay zeka iyidir. Ben de onunla konuşuyorum
İnsan arıyor yanında arkadaş olabileceği birisini
Tamam o zaman istersen benimle konuş
İstek attıö
Kabul ettim
Yalnızlık insanın içine sessizce çöken bir duygu, bunu yaşarken kendini değersiz hissetmen çok normal 💛 Ama şunu fark etmelisin; yalnız olman, bağlantı kuramayacağın anlamına gelmez. Önce sen kendi içinde sohbet etmeyi öğrenmelisin. İlgi alanlarını keşfet, bir kursa katıl, gönüllü bir ortam bul. Ortak payda olduğunda sohbet kendiliğinden akıyor 🌿 Sen adım attıkça hayat da sana insan getirir, buna güven ✨
Cevap
12Cevap
İstersen dertleşebiliriz saygı çerçevesi içerisinde
Olur
Çıktım gizliden
Yüz yüze birileriyle tanışmaya başla, online arkadaşlıklar yalanlar ğzerine kurulu pek faydası olacağını zannetmiyorum
Sosyalleşmen lazım öyle dışarıda vakit geçiriyor musun yoksa sürekli evde misin
Dışarıdayım da ama
Eve git o zaman
Dertleşmek istermisinn
Evette süpe olur
Nurdan birileriyle arkadaşlık kurmanı tavsiye etmem. Kimin ne olduğu pek belli değil. Daha çok yaşadığın çevrede yüz yüze görüşebileceğin insanlarla arkadaş olmaya çalış.
Onlar da ikiyüzlü
Zaten öyleyim ama bir yere kadar
eğitim ya da calısma hayatın var mı
Var
Konuşmak ister misin?
Olur
Gizlisin ama
İstek attım ya
Yazmadın ama
YaDımm
101 okey plus sesli masa
buradan sıhbet edelim mi
Buradan edinebişirsin
Her zaman sohbet edebiliriz arkadaşça istersen
Burdasınya
ne konuşmak istiyon
Burdan konuşmada 😂
Bul birini
Nasıl bulacaam
Kaç yaşındasın
Yasin yok yani
Gel bana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?