En yakın arkadaşımla görüşmeyi kestik, kendimi boşlukta hissediyorum. Neden böyle?

dostum herşeyinde yanındaydım ama nankör çıktı içinde biriktirmiş dün nefret kustu yolun açık olsun dedi annem zaten hep dua ederi bu kızla görüşmiyim diye ama annemle bile kavga ederdim bu kız için ve şimdi görüşmeyi kestik ama kendimi boşlukta hiissediyorum
En yakın arkadaşımla görüşmeyi kestik, kendimi boşlukta hissediyorum. Neden böyle?
Cevapla