
Sanalda görüp hoşlandığınız kişinin çirkin çıkması, ona olan hoşlantınızı bitirir mi?

Hoşlantı güzelliğine karşı değildir o zaman. Başka şeylere karşıdır. Ancak zannettiğin gibi olmadığını öğrendiğinde ne hoşlantı kalır, ne sevgi... Güzellik de bir yere kadar diyorum ama gel gelelim dışını beğenmediğim bir insanın içini merak etmiyorum.
Ya allah kimsenin başına getirmesin bu olayı... Benim başıma geldi o daha önceden beni görmüştü ve 1 ay konuştuk sanaldan... Sonrasında 1 fotonu görebilir miyim diye fotosunu istedim... Aklımda tamamen başka;Esmer, Uzun boylu, kaslı biri canlanmışdı ama karşıma tamamen çokk ama çok farklı biri çıktı😭Hemen ayrılamadım çünkü bağlanmıştım maalesef.. Sonrasında sevgili olduk tabi😔Hatta ben onun dış değil, iç güzelliğine önem vermiştim.8 aylık birlikteliğimiz oldu... Ve bu birliktelikte şiddet, kıskançlığın yüksek dozunu gördüm:((Adam resmen ps*kopat çıkmıştı. Hatta defalarca ondan kurtulmaya çalışsamda beni hep buluyordu ve tehdit ediyordu:((Sonrasında polis bir arkadaşımın sayesinde kurtuldum😔Bunları niye anlattım bilmiyorum ama Bazen insanın içi dışarıya yansıyor. Eğer biri hoşunuza gitmediyse lütfen konuşmayın😔Bazen dışı çirkin olan birinin iç dünyası da çirkin oluyor... Eğer hoşunuza gitmediyse en iyisi konuşmayı bitirin... Çünkü çoğu yorumlarıyla, görüşleriyle sanalda maskeleniyor... Hatta biz seri k*tillerin biografisine baktıgımızda onların önce kendilerini nasıl efendi, akıllı gibi tanıttıklarını görüyoruz... Lütfen bu söylediklerimi dikkate alın
Cok haklısın insan ruhen hissediyor bazı şeyleri ilk başta. Sonradan çıkıyor hislere güvenmek gerektiği. Ici almıyorsa insanın zorlamamak lazım mutlaka sebebi vardir
Geçmiş olsun. Dediklerinde gayet haklısın. Herkesin ders alması gerekir bu durumda.
Bu durumu yaşamıştım. Konuştuğum kişi daha sonra bana fotoğrafını atınca içimi huzursuzluk kapladı ,çirkin/güzel olmasından dolayı değil aslında, iyi biri olmadığına dair, hani derler ya kalbinin güzelliği!!! dışına yansımış diye işte bundan dolayı, zaten kendisi de sonrasında bana kendisi hakkında yalan söylediğini açıkladı ben de direkt engelledim ve sildim.
Hayır bitirmez. Çünkü bir insanın önce karakterinden hoşlanıririm sonra da fiziksel özelliklerinden. Güzellik veya yakışıklilik görecelidir. Ne kadar güzel ya da yakisikli olursak olalım hayat bu başımıza gelen ufak bir kazada güzelliğimizi kaybedebiliriz. Fakat ruh/ karakter güzelliği hiçbir zaman kaybolmamalı...
@Heavenman Teşekkür ederim.
Cevap
21Cevap
Evet bitirebilir
ya tabii ki hayal kırıklığına uğrarsın ama sanaldan yaptığın gerçek bi iilişki olacaksa görmeden neden konuşuyosun?
Detayda yazdığım gibi.. Yazılarını vs. paylaşımlarını görüyorsun ve sadece konuşuyorsun. Konuştukça konu konuyu açıyor vs. yani resim işi sonraya kalıyor ister istemez. :)
Arkadaşlığa dönerdi o muhabbet zaten.
Hayır, bitirmedi.
Buluştuğum kızın attığı fotoğraflarla alakası yoktu. Makyaj, efekt...
Buluşunca tanımakta güçlük çekmiştim. Hatta sitede bir paylaşımda anlatmıştım.
Neyse, bir sene kadar birlikte olduk. Güzel bir ilişki yaşadık.
Oldu evet, öyle bir şey.
Açıkcası zaten çirkin kadınlar kendini saklıyor. Alt tarafı bir yüz resmini bile göndermekten çekiniyorsa, net çirkindir.
Yaşadım.
Umduğunu bulamama hissi, oluyor.
Evet bitirir maalesef soğurum anında bir de sesi önemlı bunu yaşadım. Biriyle konuşuyordum gayette yakışıklı sonra sesli görüştük Türkçeyi düzgün konuşamıyordu daha aşırı soğumuştum.
Bu sebepten sanal ilişkiye karşıyım..
Hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum 😂
Bırakın sanal dünya da sizin hayal ettiğiniz gibi hayallerde kalsın hoşlandığınız kişi fazla altını deşmeyin..😇
Hayır, asla. Ben de eşimle sanalda tanıştım. Ben onun dış görünüşüne degil, kalbimin güzelliğine ve zekasına aşık oldum. O benim hayatıma güneş gibi doğru. Göksu. 🧸🧸🧸😍😍😍🥰🥰🥰
Eğer kişiliğini sevdiysem hayır ama kendini abartılı bir şekilde anlatıp da çirkin çıktıysa ve ben o anlattığı dış görünüşüne ilgi duyduysam tabiki de hayal kırıklığına uğrarım
Başta insan da karakter gerek. Hoşlandıysam kişiliğinden bitmez. Zaten en azından görmüş oluyorsun o ana kadar. İnsan olacak bence başta ve değişkenlik olmayacak.
Şahsen tipe önem vermiyorum. Çirkin olması değil ama yalan söylemesi ya da huyunun suyunun bana uygun olmadığını anladığım an biter😂
politik cevap mi yoksa vatandas soruyor? :D anlasabilmeli insan ya haklisin ama begenmedigimiz birini ilgi duymayiz ki. ben mesela seni çok begendim : ) cok durustum ya
Yok yok tamamen düşüncem, politik değil:) işte begenmekten kastin ne. Bir insanın huyunu suyunu beğenip ona da aşık olabilirsin. Güzelliği götürmeye sadece bir sivilce bile sebep olabilir açıkçası:)
Teşekkür ederim beğendiğin için. Konuşmaların güzel :) dürüst olmak güzeldir 😂
gorunus olarak begendim eminim ki eglenceli ve cesur birisin de yay oldugundan.. seni de zamanla tabi
Türk kadınların istediği gibi en az 1.85 boyunda, geniş omuzlu ve yakışıklı değilim yani yüzyüze de kimse beni sevmeyecek. Sevse bile istedikleri gibi büyük penise sahip olmadığım için her türlü yalnızım yani.
Bu konuda kendimi biraz kötü hissediyorum ama maalesef etkiliyor. Midemde uçuşan kelebekler tek tek ölmüş gibi oluyor.
Eger ilk goruste asiri guzel cikmassa illerdeki zaman benim gozume daha guzel gelebilir. Ama tipten tipe degisiyor
Hayır
Fotolar da belli etmeli ama
Super güzel fotosu olup
Çirkin çıkarsa
Beni kandırmış olue
Görmeden yazışırken ilk kriterim kafaca anlaşıyor olabilmek. Güzellik çok arka planda kalıyor. Uyum olunca kilo da sivilce de çok göze batmıyor.
Neden bilmiyorum ama genelde kızlar reelde sanaldan daha çirkin, erkeklerde sanaldakinden reelde daha yakışıklı çıkıyor
Bitirmez ama zayiflatir. Arada ne kadar fark olduguna bagli. Zaten kisa sureli yazismalardan ne kadar hoslanmis olabilirsin
@benibo-lebil
Hayır aslında sürekli bakmayınca yüzüne sorun teşkil etmiyor😂😂😂
Sürekli bakmayınca insanın içinde bir özlem oluşuyor :)
Essahtanmı
Sohbetini, düşünce yapısını, ruhunu sevmişsem çirkin olsada hoşuma gidebilir
Evet olmuştu gayet iyiydi aslında ama tipini görene kadar tavsiye etmem ama gerçektende yuzune bakılacak gibi değildi bari yuzune bakilalacak gibi olmaliydi
Beğendiysem görüşme kararı almışsam görüntü anlamsız
Yani çirkinlik demeyelim de elektrik alamama diyelim. Öyle olursa bieter tabi
O yuzden sanala bulasmiyoruz
https://youtu. be/B30bR1-lI0w
🤣🤣🤣
bitirir. Bitirmez diyen de yalan söyler. Çünkü gönül görmeden göz bi süzüyor ve beyin hesap yapıyor hemen kendine uygun olup olmadığına yönelik. Bu yüzden benim için önemli görünüş
Sanaldaki ile reeldeki hali çok farklıysa insan kandirmaya giriyor resmen. Hoş bir şey değil.
Hayır bitmez, anlamışsak karakteri tavırları iyiyse gözüme pek batmaz
Genelde erkekler ayni oluyo ama kizlarda olur bu durum cogu kiz guzel degildir mesela bundan dolayi fotografta ve makyajli haki farklidir
Evet hayal kırıklığı olur
Zedeler yalan yok😂
Hoşlantı duyduysam kolay kolay bitmez.
Sanalda kimseden hoşlanmam
Zedeler veya bitirir evet
O an ki duygu halime bağlı 😅
bilmem etkiler heralde
Hayır daha önce yaşadım bunu
Erkeğin çirkini olmaz, iti kopuğu olur 😅
kandırmadığı sürece ne kadar farklı olabilir ki😄
Bitirmez ama baltalar tabii.
Açık konuşayım bitirir.
Muhabbetini seviyorsam bitmezdi.
Söndürür.
Karşı tarafı da söndürür..
Keşke bitse ama bitmez
Beğendiği için konuşan birinin ilgisi bitebilir
üzgünüm doğru
Eğer hoşlandığım karakteriyse neden bitsin bitmez
Kesinlikle evet
Evet bu oldu da
Çöküntü yaşarım, moralim bozulur…
Bitirir.
Evetttt
Evet bitirir
Evet bitirir
Hyrr
Hayır
Bitirmez
Evet bitirir
Bitirir.
Bitirir tabi ki
Ben tipe değil fikirlere aşık oluyorum
Bitirir tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?