Bir-insana-cirkin-demek?
birinin yüzüne çirkin denilince çok mu kırılır?
birinin yüzüne çirkin denilince çok mu kırılır?
Ben alınmam. Şahsen ben çirkinliğimle barışık bir insanımdır. Onu söyleyene gülerek " Ah o senin çirkinliğin tatlım :D " derim...
Bir insan, bir insanı aşalağayacı şekilde davranıyorsa. Aşağalayan insan değildir ve adap yoksunudur.
Cevap
12Cevap
Kirilir tabi oyle seninde cok hoslandigin bir erkek yuzune sen cirkinsin istemem gibisinden lak diye soylese soka girmezmisin?
Olgun biriyse bu hayvanlığı görmezden gelip hayatına devam eder. Ama bu olgunluğa erişememiş ise kırılır ve söyleyeni de kırabilir.
Yani, çirkin de olsa, bunu yüzüne söylemesek daha iyi olur.
Kırılmaz mı sana kilo almışsın yüzün sarkmış desem bile kırılırsın
Kişiden kişiye değişir kimisi sallamaz kimisi yerın dibine gırer
Tabi kırılır sen git yüzüne karşı çirkinsin de olur mu hiç :O
Insan var insan var. Yengece demeyin ama uzuluyoz biz
Ben şahsen kırılmam. Kızın biri bana çirkin demişti şuanda peşimden koşuyo
Yalan soylemekten veya ikiyuzlu olmaktan iyidir.
Evet kirilir tabiikide
tabi kırılır hemde çok kırılır
Sana söylense sen kırılmaz mısın?
Kırılır tabiki. Sonuçta herkes beğenilmek ister.
kırılır tabi biraz empati
kırılır tabi diyenin mk
evet çok kırılır.
istersen bir deneyelim.
Kirilir tabi
Evet
Ben olsam kirilirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar