Fiziksel olarak yanınıza yakıştırılmayan biriyle sevgili olur muydunuz? Her şey dış görünüş müdür?

Fiziksel olarak yanınıza yakıştırılmayan biriyle sevgili olur muydunuz? Her şey dış görünüş müdür?

Bunu yaşadım aşırı kötü bir durum insan kendini ezik gibi hisssediyor hepsi toplum baskısından yani illa herkes güzel yakışıklı biriyle olmak zorunda değil. Arkadaşlarım benimle dalga geçiyordu artık ben bile ondan soğuyordum arkadaşlarım resim falan isteyince atmak istemiyordum sürekli kıyaslıyorlardı benimki yakışıklı çok yakışıyoruz işte seninki çirkin nasıl bu çocuğu sevebildin🙄 anneme o kadar göstermek istedim gösteremedim. zaten sonra bitti iyi ki de bitti insanlar gerçekten çok tuhaf
pardon? onları ilgilendirmez ki benim sevdiğimin güzelliği, çirkinliği. kimsenin mükemmel 4/4'lük bir hayatı yok ki laf edebilsinler. hoş 4/4'lük olma konuları söz konusu dahi olsa böyle bir şeye cüret edemez kimse. o adamla aynı evi, yuvayı ben paylaşacağım onlar değil
Ben bu durumu net yaşadım, bir suredir herkes bilmiyordu sonra öğrenip gördüklerinde yanına yakışmıyo çirkin bunu mu buldun dediler ben seviyorum önemli olan bu diyip yoluma devam ettim ama o pisliğin tipi giibi kalbide çirkinmiş ki başka kadınlara da baktı
Selam gadası 🙃
Fiziksel özellikler kişiler arasında değişiklik gösterebilir. Başkası için çirkin olan bir insan benim gözüme güzel görünebilir. Toplumun algısına göre hareket etmemek gerekiyor.
Cevap
32Cevap
Önemli olan karşıdakinin yakışıklı olması ya da olmaması değil ki arada uyum var mı yok mu bu daha önemli.
Seviyorsam tabiki evlenirim neden böyle şeyleri takayım ki?
Elbette her şey dış görünüş değildir. Önemli olan benim seviyor olmam.
Benim güzel bulmam önemli sadece
İşin komik tarafı herkesin ilk baktığı şeyin güzellik olmasına rağmen, yok efendim benim için hersey dış görünüş değil yok efendim kimse umrumda olmaz , denmiş olması.
Kimse kimseyi kandırmasın. Herkes dış görünüşe bakıyor. Başkalarının ne söylediklerini de gayet takıyoruz.
Aşkta mantık olmaz
Hoşlandığın kişiyi yanına yakıştırmıyorsan
Hoşlanmak ve sevmek kavramı burada dur der
Çevremdekilerin ne dediği umrumda değil şahsen onlar karar veremezler , konuşsunlar bi zaman sonra sussalar ben sevmişsem önemi yok dış görünüşün beni karakterli ve zeki oluşu etkiler
Cevremdekilerin ne düşündüğü değil benim ne düşündüğüm önemli ben evleniyorum. Cevremdekilerin yakışıklı bulduğunu da ben çirkin bulabilirim herkesin zevkine kimse karışamaz 😆
Çevremdekileri neden umursayayım onunla mutluysam yoluma bakarım. Yanına yakışmak kadar da saçma bi tabir duymadım hayatımda yemek mi kombin ediyoruz kıyafet mi?
Çevrem umrumda değil ben onu seviyorsam olay bitmiştir kimseyi de ilgilendirmez hee çok meraklılarsa kendileriok daha güzelleri ile birlikte olabilir 🙂
Elbette olurum önemli olan karakteri ve benim onu sevip sevmediğim çünkü hatta oldum da yani insanlar bana yakıştırmıyordu ama ben seviyordum kendisini sonra şerefsiz çıktı ama neyse 😊
biriyle birlikte isem o kişi bana zaten güzel geliyodur, beğenmişimdir. o yüzden çevremdekilerin ne dediği umrumda olmaz. zaten çevremde sevdiğim kadına çirkin diyecek cürette insanlar da barındırmam
ben begeniyorsam millete tamam düşer. Aşık olunca tamamanen beynimi devreden çıkarıyorum o yüzden onları dinleyeceğimi sanmıyorum
Ben seviyosam dunyanın en güzel insanı o dur kimseninn ne dediği ne düşündüğü önemli değil
Çevreden banane yahu göz görmüş gönül sevmis kime ne
Milletin ne dedigi umurumda mi sanki 😎😎
Kalbimi caprtiriyorsa is bitmistir ❤️
Kizlar parasiz erkege vermez cirkin mirkin onemsemez yater ki parasi olsun
Asla çevreme göre hareket etmediğim için no problem. Sıkıyorsa laf etsinler yerin dibine gömerim.
Çevremdekilerin değil, benim beğenip beğenmemem önemli. Ağzı olan konuşuyor.
Evet olurum ben evlenicem onlar değil ne dedikleri umrumda olmaz
Sevdikten sonra kimsenin ne dediği pek umrumda olmaz
çevremdekiler çok umurumdaydı sanki benim seçimimi kimse sorgulayamaz!
Sevmediği biri ile neden birlikte. olsun ki bi insan ha seviyorsa olabilir neden olmasın
Eğer seviyorsam insanlar umurumda olmaz tabi evlenirdim
Sevgili olurum
Seviyorsam çevremin ne dediği önemli değil.
Çevremdekilerin ne dediği önemli ben sevmişsem konu kapanmıştır
Çevremdekiler, ilişkim hakkında yorum yapamazlar yavrum
Çirkin veya güzel olmasına bakmıyorum merhametine sevgisine saygısına bakarım
Benim için dış görünüşten ziyade çekicilik önemli. Yakışıklılık ya da güzellik haricinde kişiyi çekici yapan bir sürü unsur var. O kişiyi çekici bulduysam ve o kişiyle mutluysam başkalarının ne düşündüğünün hiçbir önemi yok.
Valla buldular ve ben evlendim.. hala ailenin eşime karşı soğukluğu var ve bu beni çok darliyor.. aslında çoğundan da yakışıklı ve bakimlidir neyini kabullenemediler bende bunu anlamıyorum (5 yıl oldu)
İnsanın sevdiğini çirkin göremez zaten o yüzden umrumda bile olmaz. Kim karar veriyormuş benim yanıma yakısıp yakışmadığına :')
Bana hitap ettikten sonra kimseye hitap etmese de olur ben kendime yakıştırdıktan sonra çevredeki insanların ne dediğinin bir önemi yok
Çoğunlukta sahte sahte cevaplar vermiş tribüne oynamış. Bırakın bu ayakları
Karşıdaki ile iyi anlaşıyosam başkasının düşüncesi beni ilgilendirmez
herkes laga luga yapacak ama kimse beraber olmaz bana göre bırakın iyi oyuncu ayaklarını çakallar
Tabiki de olurdum önemli olan benim onunla geçirdiğim vakit çevremdeki insanlara ne
Benim beğendiğim bir kişi ise evet çevrem anca boş konuşur
Olurum, çevre mi birlikte oluyor ben mi.
Önemli olan benim nasıl bulduğumdur :)
Kendi kararımı kendim veririm
Çevremdekiler erkekten ne anlar kdkdj
Olurum. Benim zevklerim izole zaten.
sadece sevmem yeterli biriyle birlikte olmam için
Çevremdekilerden banane ben sevmişsem
Ruhu güzelse sorun değil
Seviyorsam, hoşlanıyorsam olurum.
Sevgili değilde yatak da beraber olduk
bazı çirkinler bana aşırı seksi gelebiliyor
Parası varsa evet
Çevremin haddi değil
Benim beğenmem önemli.
seviyorsam olurdum
Kesinlikle hayır...
çevremdekileri dağıtırım
Seviyorsam evet
Niye çirkinlerin başı kel mi (!)
Nefes alsın yeter😂😂
Seviyorsam evet
evet
Olmam sanırım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?