Kaç yaşına kadar evlenmezseniz kendiniz için ‘evde kaldım’ dersiniz?

Ben 28 olucam ve çevremde bana evde kaldın diyenler oluyor ama ben bunları takmıyorum çünkü devir çok başka bir devir ve birini zaten zor tanıyorsun için zor ısınıyor. Evlenmek ayrı bir karar zaten. Bir de bunun maddi boyutu var.
Peki siz Kaç yaşına kadar evlenmezseniz kendiniz için evde kaldım dersiniz?
Kaç yaşına kadar evlenmezseniz kendiniz için ‘evde kaldım’ dersiniz?
Kaç yaşına kadar evlenmezseniz kendiniz için ‘evde kaldım’ dersiniz?
Cevapla