Ben 28 olucam ve çevremde bana evde kaldın diyenler oluyor ama ben bunları takmıyorum çünkü devir çok başka bir devir ve birini zaten zor tanıyorsun için zor ısınıyor. Evlenmek ayrı bir karar zaten. Bir de bunun maddi boyutu var. Peki siz Kaç yaşına kadar evlenmezseniz kendiniz için evde kaldım dersiniz?
Kaç yaşına kadar evlenmezseniz kendiniz için ‘evde kaldım’ dersiniz?
21 Yaşındayım. Evde kaldım gibi hissediyorum. Sürekli evlilik düşünüyordum. 5 günden beri en yakın arkadaşımla çok samimileştim. Onu gördükçe şimdi erkeklere değil de kendi hemcinslerime karşı duygu besliyorum. Kız kıza güzel eğleniyoruz. Evlilik konusunu 5 gündür dile getiremiyorum.
30 diyeyim maksimum en geç 35 ama o yaşta da evlenip napayım o yaşa kadar evlenediysem lazım değil evlenmesem de olur hem çocuk mocuk konusunda iyi olmaz onlar tamam kendi ayaklarının üstünde duramadan ölürüm falan yalnız bırakma ihtimalim olan çocuğu yapmayayım e çocuk da yapmayacaksam niye evleneyim.
Evlenmek amacım olmadı hiç bir zaman. Evlenmek bir araçtır bana göre. Sevdiğim ve hayatımı paylaşmaya değer bir insanla birlikte yaşlanabilmek için... Bu yüzden evde kalmak terimi hiç bir zaman üzerime yapışamayacak. Evlenmemeyi tercih ettiğim için.
Bunu hiçbir yaş aralığımda söyleyeceğimi sanmıyorum. Bu tarz şeyleri yaşa bağlamıyorum ben. Fazla rakamsal ve önemsiz kalıyor, ki hiç evlenilmeyedebilir. Görev gibi görüp sırf evlenmiş olmak için evlenmektense, hiç evlenmemek çok daha mantıklı...
Bir kere bu iğrenç lafı unutacağız arkadaşlar. Kullanmayacağız.
Evlenmemek bir tercihtir. Herkes evlenmek zorunda değildir. Çocuk için evlenilmez, yaşım geldi dur evleneyim denilmez. Kariyer planı yapar gibi evlilik planı yapılmaz.
Ayrıca kadın "evde" kalmaz. Çalışır, üretir, güçlüdür, kendine yeterin bir varlıktır bu devirde.
Siz o fiiii tarihinden kalma eski kafadan önce bir çıkacaksınız hanımlar.
Geç kaldığımı düşünüyorum ama evde kaldığımı düşünmüyorum. Yüreğim yanmadan bir evlilik yapmak istemiyorum. Evlenmek kolay ama ömür boyu eksiklik yaşayacağını düşünüyorsam neden boşuna evleneyim. Karşımdaki insana da yazık. Böyle daha iyi..
Kardeşim sen evde kaldıysan bize mezar göster girelim 😀 en güzel zamanlarındasın ama evde kalmak dersen bu klasmana ben giriyorum sanırım. Çok isteyince olmuyormuş tezinin Vanlı örneği olarak 😀
Merhaba evde kalmış tabiri benim için çok saçma. Kişinin ne zaman nasibinde ne zaman varsa o zaman evlenr. Dolayısıyla kendime böyle bir yapıştırma yapamam
ben 28'de evlenmemis olsam muhtemelden tamam evde kaldim derdim. Ama devir söyle devir böyle muhabbeti eminim dedemizin zamanında bile dönüyordur o yüzden bahaneye gerek yok 😄
İsteyen istediğini desin Allah nasip etmemiştir derim demeklede yazılı olan değişmiyor ama kızlarda 28 gećtimi evde kald8n deniliyor erkekler için çok kullanılımıyor🤐
Henüz 29 yaşındayım, henuz istediğim gibi biriyle tanışmadım. 35 e kadar yolu var, 35 ten snra evde kaldim diyebilirim. Taliplerimi bekliyorum saygılar. 😂😂😂
18 yaşından beri evlenmek istiyorum askerliği bahane ettiler diye bekledim 1 aydan az kaldı askerliğe hayırlısıyla inşallah daha sonrasında direk evlilik yapmak istiyorum
Ben çoktan evde kaldım da, üzülmüyorum. Bekarlığın tadını çıkarıyorum. 🥳
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
28 yaşıma kadar evlenmezsem 30 yaşıma kadar bekar beklerim. Çünkü evde kalmışım demektir. 30 yaşından sonra da istediğim tipteki kişiler ancak dul boşanmış olur onlardan birini seçerim🤣
24üm evde kaldım gibi bütün arkadaşlarım evlendi 😂
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
35''ten sonrasına kaldıysa bu tercihim artık pekte bir arayış içinde olmam yoluma bakarım. Yinede evde kalmış saymam tabi ki kendimi. Doğru kişi ve doğru zaman gelmemiş olarak görürüm.
Bak bir anlaşma kimse yoksa 26 sında sen ve ben 🤝🏻🤝🏻🤝🏻 Bu fermana var mısın ev arkadaşım hahahah Seviyeli ne de olsa Sadece bir ev paylaşıyoruz ferman sözü bu 🤝🏻🤣🤠🤝🏻🤝🏻🤝🏻🤝🏻