Flört saçmalığı?

Flört size de saçma geliyor mu yoksa ben mi düz kafalıyım? Hayır 10-15 kişiyle konuşuyorsun birini seçip sevgili oluyorsun bence çok saçma. Eğer birinden hoşlandıysan hislerini açarsın, karşılık alır ya da almazsın. Flörtte durum tam tersi, konuşuyorsun konuşuyorsun eleme usulü gibi adeta 😂
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Flört saçmalığı?
Cevapla