Aşırı acı çekiyorum sevgilimle ilişkimde. bir yazı yazdım. Güzel olmuş mu?

Üzgünüm,

Zaten bunu hissetmemden daha ne doğal ne olabilir ki? Sen yok gibisin. Pardon orada olsan bile tek bir hücreme bile dokunmuyorsun artık. Ellerin, yanakların sanki kırmızılık asla bana uyumlu değil gibi. Artık bebeğim gibi hareket etmiyorsun. Beni ağlatmandan bahsetmek bile istemiyorum. Sanki bir yanım soğuk diğer yanık sıcakken sana daha yakınım. Daha iyi davranıyor gibisin bana ben uzaklaşıp kendime çeki düzen verdiğimde.

Mecazi: senden gitmek istiyorum. O mesaj her an yanımda, rahat bırakmıyor beni. Senden kurtulmak istiyorum. O beni vuracak acı dalgasını hiç yaşamayacak olsam sana direkt o mesajı yazarım. Hiç umrumda bile olmaz sana çektireceğim acı. Çünkü sana vereceğim acı bana bakmadığın her saniyede bana çektireceğin acıdan çok çok daha küçük. Ben aşkta kötüyüm. İyi değilim. Ben senden gitmeliyim. Ama lütfen sen benden gitme. Lütfen bir adım daha geriye gitme. Gidersen eğer ben bir defa daha ölürüm. Bu zorlu zamanımda kendime gelemem. Sende yaşayamıyorum. Senin tenin yabancı teni gibi. Tüylerim izin vermiyor her sarıldığımda sana her an gidecekmişsin gibi. Lütfen gitme. Lütfen bir mesaj yaz bana. Ilgilen benimle. Lütfen sevgilim lütfen
Aşırı acı çekiyorum sevgilimle ilişkimde. bir yazı yazdım. Güzel olmuş mu?
Cevapla