Sevgilimle aramız kötü ama yazasım geliyor sizce yazmalı mıyım?

Sevgilim beni geçenlerde çok üzdü bende soğuk yaptım. Oda aynı sekilde bana yaptı ama cidden haklıydım benim kalbimi çok üzdü bir sözüyle. Neyse ben ona yazmıyorum sanırım oda gurur yapıp bana yazmıyor ne yapayım sizce yazmalı mıyım, ben 1 tane özür dilese bile affederdim ama benim üzülmem umurunda bile olmadı
Sevgilimle aramız kötü ama yazasım geliyor sizce yazmalı mıyım?
Cevapla