İnsanlar nasil bu kadar kötü olabiliyor resmen yıkıldım ne yapmam lazim?

5 ay sonra tekrar baristik ben depresyon geçirdim o sirada bunu ona da anlattim ve baristik benimle olmayi önceden de cok ister gibi peşimde kosuyodu her neyse annemle tanismak istedi annemde biliyodu onu annemde istedi annemle falan tanistirdim beraber sehir disina gittik tanıştırmak icin hatta ben okuyorum çünkü onla ayni sehirde daha sonra her gunu benle falan geciyodu sonra Instagrami herkese acikken kapandi beni eklemedi de sonra gizli hesaba bakmadan baktim aldattigini dusundum ki kiza yazdim kiz beni aradi dogru cikti ki ben bu insanin güya ailesiyle falan tanisacaktim oda istiyodu bunu beraber oldum ve ilk beraber oldugum insan kendisi bunu oda biliyo o kadar guvendirdi ki kendisini simdi bana sen bana sormadan gittin yazdin kiza seni annene diyecegim diye tehdit ediyor beni ben daha cok yıkılirim
İnsanlar nasil bu kadar kötü olabiliyor resmen yıkıldım ne yapmam lazim?
Cevapla