arkadaslar bizim 5 yıllık bir iliskimiz vardı. evlenmeyi dusunuyorduk. bundan 3-4 ay once beni aldattıgını ogrendim ve iliskiyi bitirdim. ulasmaya calıstı cevap vermedim. en son onu affetmeyince instagramdan bana hakaret edip kendisi engellemisti. bugun de baktım davetiyesini göndermiş engeli de acmıs. evlendigi kız da beni aldattıgı kız. seytan diyor suslen git bir tarafım da ne gideceksin orada bir sey yaparsa kızın dugunu mahvolacak yine. sizce ne yapayım neymar gibi gidip izliyim mi yoksa evimde mi oturayım ve neden boyle bir sey yapıyor sizce soylerseniz cok mutlu olurum
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaslae dun kıza yazdım aramızı bozamazsın dedi engelledi beni ben gorevimi yaptım valla gerisi onların bilecegi isss
Eski sevgilim dugun davetiyesini yollamıs ne yapmalıyım?
Ayyyh okurken sinirlendim abi bu insanlar kendini ne sanıyorrrrr? Git düğününü mahvet valla hak ediyor bu şerefli (!) arkadaş hatta dövebilirsen daha güzel olur, rahatlarsın.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
bence bu herife sıfır duygu sadakatsiz asya gibi gitmek lazım da cogu kisi gitme dedi iste
Bu arada ben olsam kesin giderdim. Sana nispet yapmak için düğün davetiyesi yollamış, bende inadına gider geline de laf atardım işte beş yıl ben emek verdim sen birkaç aylık bir şeysin hızlı başladığı gibi hızlı biter diye. Gelinin haberi yoktur çok büyük ihtimalle senin eski sevgilisi olduğunun. Madem nispet yapılıyor o kız da bilsin eski sevgilisini düğününe çağırdığını unutamadığını görsün. Benim evleneceğim adam düğümüze eski sevgilisini çağırsa ben unutamamış derdim. Gö*t olsun.
Karakteri 5 kurus etmez birine birde bu hayat pahaliginda ceyrek takacaksın 🤭🤭 yazik ya o paraya kedi köpek mamasi al sokak hayvanlarini doyur daha hayırlı olur
Kıza bunları soyle bence amacı ne olabilir seni sevse aldatmaz birincisi sakın seviyor diye düşünme sadece kuyruk acısı onu unutma istiyor tipik sadakatsiz volkan
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Ümit Besen - Nikah masası şarkısı bu durum için uygun.
Ayyyh okurken sinirlendim abi bu insanlar kendini ne sanıyorrrrr? Git düğününü mahvet valla hak ediyor bu şerefli (!) arkadaş hatta dövebilirsen daha güzel olur, rahatlarsın.
bence bu herife sıfır duygu sadakatsiz asya gibi gitmek lazım da cogu kisi gitme dedi iste
Yuh ya beş yıllık ilişkinin bitmesine neden olup üç dört aylık biriyle hemen evlenmek nedir.
ben de bunu sorguluyorum haşa her gece ne diyim ki
Bu arada ben olsam kesin giderdim. Sana nispet yapmak için düğün davetiyesi yollamış, bende inadına gider geline de laf atardım işte beş yıl ben emek verdim sen birkaç aylık bir şeysin hızlı başladığı gibi hızlı biter diye. Gelinin haberi yoktur çok büyük ihtimalle senin eski sevgilisi olduğunun. Madem nispet yapılıyor o kız da bilsin eski sevgilisini düğününe çağırdığını unutamadığını görsün. Benim evleneceğim adam düğümüze eski sevgilisini çağırsa ben unutamamış derdim. Gö*t olsun.
🤭🤭🤭🤭🤭 hey allahim ya cidden gitmeyi de düşünüyor 🤭🤭🤭
takardum bir ceyrek niye oyle diyorsun 🥴🥴
Karakteri 5 kurus etmez birine birde bu hayat pahaliginda ceyrek takacaksın 🤭🤭 yazik ya o paraya kedi köpek mamasi al sokak hayvanlarini doyur daha hayırlı olur
doğru diyorsun valla
Iyi hadi mamalari al dagitmana yardımcı olucam🤣🤣
Yazık ya tabiki gitmeyeceksin o karaktersizi gidip sevindirme
amacı ne ki simdi o kızla beraberken bile affet beni diye neler yaptı bir de anında evleniyorlar
Kıza bunları soyle bence amacı ne olabilir seni sevse aldatmaz birincisi sakın seviyor diye düşünme sadece kuyruk acısı onu unutma istiyor tipik sadakatsiz volkan
cok haklısın vzaten oyle bir dusuncem olmadı kızın tepkisinden emin olamadıgım icin demiyorum
Elinde kanıt varsa ss çek at şu sevgiline sahip çık bana yazıp durmasın gidin mutlu olun de engelle en büyük intikam
axaba davetiyeyi atıp mı bir seyler yazsam kıza
Mesajlar yok mu sende
geri don mesajlarını da mı atıyım
Ya tabiki atacaksın hepsini