Üstelik bana kızıyor ancak evlendiğimizde her şeyimiz ortak olur o zaman olur diyor bu da beni üzüyor çünkü benden soğudunu düşünüyorum ve ucuz yerlerden alışveriş yapmasını istemiyorum
Sizce onu nasıl ikna ederim
Sizce onu nasıl ikna ederim
Anla işte kardeşim ya kız yük oldum saniyor cekiniyor zaten her kız öyle herkesin parasıyla iş yapamaz azda gururlu biri helal olsun yani. Sende sevgiline bak üzerine aldığı kıyafetlere değil. Hem ucuz nere kaldı artık abartma yani giyilebilir şeyler alıyorsa sorun yok
Evet ama onu sevdiğim için en iyi şekilde yaşasın istiyorum bu arada benim param onun parası gurur yapacak bir şey yok ki
Öyle sandığın gibi değil o işler. Sevgilimle kendini yer degistir bakalım kız sana böyle davramsaydi az kötü hissetmezmiydin? Mahcupluk var çok abartma bence sen böyle yaptıkça kız senden uzaklaşır çünkü seni kendine layik göremez. En iyi şekilde yasamasi ile giydiği kyafetlerin baglantisi olamaz. Yediği şeyleri anlarim da kiyafet alakasiz. En iyi şekilde yasamasini istiyorsan içerden besle ddkdkdk
Bende bunu anlamıyorum işte ya da anlamak istemiyorum o bana uzak birisi değil ki çok yakınım sonuçta öyle normal biri değil ki benim için
Cevap
1Cevap
benim de sevgilim kartını falan attı bana ne ihtiyacın olursa karşıla diye babamın maddi durumu iyi ama çok cimri kolay kolay hiç vermez bana ihtiyaçlarım da çok oluyor ama maalesef utandığım için öylece kalıyorum yanlış anlar beni diye
Bizde öyleyiz sevgilim ile daha dün 500 TL civarına gözlük almış onun tartışmasını yaptık nerden geldiği belirsiz ya
Seni önemsiyor , paranı harcamak istemiyorOnla çok alışveriş e
Ama bana uzak birisi değil ki benim param onun parası bunu anlamıyor işte
Ben de çok rahat etmezdim açıkçası.
Bir de ne zamandır birliktesiniz
2 yıl oldu
Olmuş baya. Bence beraber alışveriş e çıkın 😅
Zaten çıkıyoruz ama beni anlamıyor işte
Karışma o zaman kıza 😅
Bilemiyorum
E tamam da güzel yaşasın istiyorum
Tek sorununuz bu olsun 🙏
Umarım teşekkür ederim
Seni düşündüğü içindir
Ama çok saçma değil mi
Bide olaya onun tarafından bak sürekli biri senin aldığın şeylerin parasını ödüyor
Ama tamam da ben ona uzak birisi değilim ki
O zaman onu pahalı ürünlerin olduğu yerlere götür
Sıkıntı da bu ya istemiyor bunun için tartışıyoruz zaten
Mesela ucuz dediğin ürünler tam olarak ne kadar
500 600 arasına gözlük almış fişten gördüm onun tartışmasını yaptık dün mesela dedim gözün zarar görecek niye böyle ne olduğu belirsiz şeyleri alıyorsun o da kızdı bana
Şimdi sonuç ne
Sonuç sürekli bunun için tartışıyoruz
Ciddiye alınacak konu bile değil herkes istediğini giyer
Hem benimde bazı noktada vardır marka takıntım ama genelde bende güzel bulduğumu alırım farklı farklı şeyler giymek için
Bunu neden sorun ediyorsunuz saçma
Her şeye böyle yapıyor ama daha dün ucuz gözlük almış bende dedim nerden geldiği belirsiz ya gözün rahatsızlanırsa onun tartışmasını yaptık
Ha tabiki kıyafet için karışma da ne bileyim sağlığını olumsuz etkileyecek bir şey olursa tabiki uyar
Ucuz yer dediğin neresi. İyi yapıyor aslında
Marka vermek ismi vermek istemiyorum daha dün gitmiş 500 mü 600 gözlük almış onun için tartıştık
Niye abartı olsun
Ödeme
Neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?