Hesabı hep sevgilim ödüyor, bir şey demiyor. Benim için alışveriş yapmayı sevdiğini söylüyor ama kötü hissediyorum. Ne yapabilirim?

Ödeme yapmak istediğimde önüme geçiyor, bozuluyorum bunu fark ediyor ama kötü hissettiriyor cidden. Lafını açmak da istemiyorum, sen ben yok, biz varız, ilerideki eşim olacaksın diyor. Ne yapmalıyım?

Hesabı hep sevgilim ödüyor, bir şey demiyor. Benim için alışveriş yapmayı sevdiğini söylüyor ama kötü hissediyorum. Ne yapabilirim?
Cevapla