Kızlar veya kadınlar için evlilik amacı çocuk yapmak mı?

Veya aksine rahat bir cinsel yaşantı mı?
Eskiden beri bir anlaşılma var sanki kızların tek amacı çocuk yapmakmış gibi atıyorum ben çocuk yapma konusunda artık bayağı bir korkmaya başladım ancak bazı ihtiyaçlarım yüzünden de haram yollara bir daha bulaşmadan evlenmek istiyorum
Daha önce okuduğum bir soruda gördüğüm şey kızlar genelde çocuk yap yerini sağlama al falan diyip duruyordu ancak ben hem birlikte gezip tozmak hem de haram yollara bulaşmamak istiyorum artık ve bu şekilde bir kızı bulamıyorum da
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel?
Kızlar veya kadınlar için evlilik amacı çocuk yapmak mı?
Cevapla