Sevgilim doktor bende tıbbi sekreterim ailesiyle tanıştım ablası benim yaşımdasın utanman yokmu dedi aşağıladı istemiyor beni kendimi çok kötü hissediyorum ben onu sevdiğim için aynı şehire gelmek için nelerimi verdim ama işte
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Leme
Ben sevgilimden 4 yaş büyüğüm o 24 ben 28 yaşındayım ailesi beni küçümsedi ne yapayım?
Ablasıyla işin zor. Ama sen karşındaki erkekğe güveniyor ve seviyorsan gerisini boş ver bence tabii ailesinin lafından çıkmayan biriyse işler değişir..:
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Babası başka bulamadın mı diye bağırmış çok zoruma gitti
Olay şu insan kendini nasıl görüyorsa kişileri de o noktada haklı ve haksız bulur sen kendini ezdirmeyip saygı çerçevesinde söyleyebilirsin benim hiçbirinizle problemim yok oğlunuz bir kadından 4 yaş büyük olsa sorun etmezsiniz beni tanımadan neden yargılıyorsunux de
Sen bu aileyle çok sıkıntı yaşarsın ileride. Yerinde olsam ayrılmayı düşünürdüm. Sadece sevmek yetmez çünkü. Aileler sonra çok salça olur ilişkinize, daha da yipranirsiniz
Neyini vericen be tıbbi sekreter olarak doktora kapak atıcak hala nelerimi verdim ayağı yapıyo
0
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Doktor değildi tanıştığım da öğrenciydi hatta ben çalıştığım zamanlar o kadar çok maddi ve manevi destek oldum kş doktor arasam emin ol bir sürü kişi vardı mesleği hazır ben onu gerçekten sevdiğim için her şey yaptım beni bu şekilde eleştiriyorsun ama gerçekten sandığın gibi değilm
Doktorlar da iyice ayağa düşmüş. ya da var bir numaran peşinden koşuyolar. Anal falan her yol mübah mı diyosun nasıl akıllarını çeliyosun hem yaşın büyük hem karyerin yok
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Peygamberi örnek göster siz nasıl müslümansınız de 🙂
Bilmiyorum kendimi çok kötü hissediyorum
Ablasıyla işin zor. Ama sen karşındaki erkekğe güveniyor ve seviyorsan gerisini boş ver bence tabii ailesinin lafından çıkmayan biriyse işler değişir..:
Babası başka bulamadın mı diye bağırmış çok zoruma gitti
Müsaaden varsa senle evlenelim o zaman de. boş ver seviyorsanız birbirinizi kuşak tıkayın.
Ama işte küçük görüyorlar beni
Ezdirme kendini iki insan birbirini sevmiş gerisinin önemi yok
O senin gözünde ailesine göre öyle değilim kartım utanmam yok
Olay şu insan kendini nasıl görüyorsa kişileri de o noktada haklı ve haksız bulur sen kendini ezdirmeyip saygı çerçevesinde söyleyebilirsin benim hiçbirinizle problemim yok oğlunuz bir kadından 4 yaş büyük olsa sorun etmezsiniz beni tanımadan neden yargılıyorsunux de
Haklısın sağol sence ben kötü müyüm
Hayır ya neden kötü olasın sevmek sevilmek en doğal hakkın
Ne kadar bağnazca bir düşünce. Erkek arkadaşın ne tepki verdi peki ailesine. Savunmadi mi seni hiç?
Hayır bana dedi bilmiyorum babamın çok hakkı var çiğneyemem
Sen bu aileyle çok sıkıntı yaşarsın ileride. Yerinde olsam ayrılmayı düşünürdüm. Sadece sevmek yetmez çünkü. Aileler sonra çok salça olur ilişkinize, daha da yipranirsiniz
Çok acı çekiyorum biliyor musun 4 sene emek verdim
Neyini vericen be tıbbi sekreter olarak doktora kapak atıcak hala nelerimi verdim ayağı yapıyo
Doktor değildi tanıştığım da öğrenciydi hatta ben çalıştığım zamanlar o kadar çok maddi ve manevi destek oldum kş doktor arasam emin ol bir sürü kişi vardı mesleği hazır ben onu gerçekten sevdiğim için her şey yaptım beni bu şekilde eleştiriyorsun ama gerçekten sandığın gibi değilm
Doktorlar da iyice ayağa düşmüş. ya da var bir numaran peşinden koşuyolar. Anal falan her yol mübah mı diyosun nasıl akıllarını çeliyosun hem yaşın büyük hem karyerin yok
Sende utanma yok seni Allaha havale ediyorum inşallah yanına kalmasın
Dengini bul safı garibanı kandırma
Allah yanına bırakmasın böyle moralimi bozdun ya Allah seninde aynısını yaşatsın
Sana yaşatsın be. Oğlunu senin gibi köylü kurnazları kandırsın
hem büyüksün
hem küçümsediler..
Komik olan bir şey var mı
yokkkk dedklerini dedim Gülen mi warrr
Yaş sadece bi rakam önemli olan tecrübe
İnsanlar çok acımasız
Dünya acimasiz
Bunu sevgiline anlattın mı
Biliyor idare et diyor ailem çok önemli diyor
O zaman işin zor cidden
Ablasıyla mi evlenceksin ya
Sevgilimin kafası karıştı