İnternetten tanistigim 1 yillik sevgilimle reel olduk boyum 164 diye beni terk etti neden boyle bir sey yapti?

kendisi 176 falandi max 12 13 cm vardi aramizda assiri siritan bi boy farki da olmadi ama fotograflarda uzun durdugum icin dolandiriciymisim kafede rezil etti beni igneleyerek konustu dalga gecti... bahane uretti beni begenmedi diyecegim ama defalarca kamerada konustuk en rezil hallerimi de gordu hep cok guzel oldugumu soyluyodu zaten yapana saygi duyuyorum ama ben tercihen fotograflarima filtre bile yapmam assiri seffaf biriyim bu konuda ayrica iliski isteyen bulusmak icin tutturan da oydu neden boyle bi rezillik yapmis olabilir bana? hadi diyelim kisa birini istemiyor gayet normal ama beni bu kadar asagilamasini gerektiren durum yoktu ben ona hic yalan söylemedim bacaklarim falan boyuma gore uzun kollarim falan ondan uzun duruyorum evet ama hicbir zaman uzunum falan dememistim...
Güncellemeler
+1 yıl
bu soruyu attiktan 10 dk sonra mesaj atti konusalim mi diye konus dedim kotu bi ruh halinde oldugunu ondan oyle davrandigini soyledi wjdjqhd saka gibi sanirim cozdum olayi twitterdan birine diss atmis bin tane simdi stalkaldim gordum bulustugumuz gunun sabahinden bugune kadar atmis resmen eski sevgililerinden sanirim o kizla iletisime gecti ama bende ortada olunca boyle yapti ayrilmak icin kiz da yuz vermeyince geri bana yoneldi akdhajdjajdj saka gibi
İnternetten tanistigim 1 yillik sevgilimle reel olduk boyum 164 diye beni terk etti neden boyle bir sey yapti?
Cevapla