Zaten bir insana sevgini anlatmak demek ileride ne olacağını bilmek demek. Şahsen sevdiğini söylemek daha heyecanlı ve daha zor. Belki karşıdaki kişi karşılık verecek ya da üzgünüm diyecek ve biz sevgimizle başbaşa kalacağız.
Sevdiğini söylemek daha büyük bir heyecan veriyor. Duygularını açıkça karşı tarafa söyleyebilmek, belirtmek hem heyecanlı hem de gerginlik hissi veriyor ama güzel de bir his.