Güncellemeler
+1 yıl
@Aşkın50tonuğ
Hemde öyle bir yorulur ki, sen karşındaki için herşeyi yapar, herşeyden taviz verirsin ama karşındaki senin için 1 adım bile atmaz birde üstüne sen suçluymuşsun, bir şey yapmışsın gibi davranırlar
Cevap
0Cevap
Hayır tepeme çıktı onu yokluğumla terbiye ettim ayaklarıma kadar kapandı ve her fırsatta red edip egomu tatmin ettim
Evet kimse vazgeçilmez değildir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?