SEVGİLİM YURTDIŞINA OKUMAYA GİTTİKTEN SONRA İLGİSİ AZALDI. ONDAN AYRILDIĞIM ZAMAN ÜSTELEMEDİ SİZCE NEDEN BÖYLE YAPTI, YAPMALIYIM?

Erkek arkadaşım benden 2 yaş küçük olduğu için istemedim. Ama çok peşimden koştu ve üsteledi ben de en sonunda şans verdim ona. Sonra ingilterede okumak istediğini söyledi. Oraya giderse devam edemeyeceğimizi söyledim ama uzak mesafe ilişkisinin olabileceğini bunun üstesinden geliceğimi söyleyerek bir sürü vaatler verdi bende kopamayacağını aşık olduğunu söyledi. Ve tanışalı 3 ay olmuştu ama çok ciddiydi. Oraya gittikten sonra yazmamaya başladı. 2 günde bir takmıyormyş gibi yazıyordu. Sadece geceleri arıyordu. 2 günde bi görüntülü görüştük. Sonra instagramdan bir sürü kız eklemiş. Normalde de az ekliyordu ben erken diye bir şey demiyordum. İleride üzülmemek için yapamayacağımı söyleyip bitirmeyi tercih ettim ama onun üsteleyeceğini düşünüyordum ve asla üstelemedi. Beni her yerden çıkardı ve bir sürü kız ekledi. Böylece ayrıldık. BEN ESKİ SEVGİLİMLE ARKADAŞ KALAMAM DİYEN ÇOCUK 1 AY SONRASINDA hiçbir ŞEY OLMAMIŞ GİBİ BANA YAZIP KONUŞMAK İSTEDİ. GECE ARADI VE “HAYATINDA BÜYÜK BİR DEĞİŞİKLİK VAR MI” diye sordu kısa kesip takmıyormyş gibi kapattı. tatil için İstanbul'a geleceği için aradığını düşünüyorum. Sizce bir erkek neden bunu yapar anlamaya çalışıyorum. Bu kadar peşinden koştuğu bir insanın neden bir insanın birden değişip emek verdiği bir insanı siler ve bir şey olmamış gibi davranıp arar lütfen yardım edin anlamaya çalışıyorum
SEVGİLİM YURTDIŞINA OKUMAYA GİTTİKTEN SONRA İLGİSİ AZALDI. ONDAN AYRILDIĞIM ZAMAN ÜSTELEMEDİ SİZCE NEDEN BÖYLE YAPTI, YAPMALIYIM?
Cevapla