EŞİMLE AYRILMANIN EŞİĞİNDEYİM SABRIMI ZORLUYOR NE YAPMALIYIM?

Eşimle 7 sene önce severek evlendik. evlendiğimde pamuk gibiydi romantikti. Evlendikten 2 ay sonra romantik sevecen hali devam etsede tartışmalar çoğaldı, yalanları, nankörlüğü, söz verdiği halde sürekli yine aynı tartışmalar filan. Maddi manevi borç harç sürekli kartlar derken.1 buçuk sene önce soğudum boşanma kararı aldım, ellerimi tutup şans istedi, zaten karı kocalık hayatımız yoktu. Babamın menzilden tandığı vardı kahve içmeye gelmişler bende ordaydım sıkışmalarım oluyordu ne yapmalıyım dedim, kötü rüyalar, eşindede sorun var dedi çağır gelsin dedi bize birşeyler okurken eşim bayıldı ben sıkıştım, rüyaya yatmam lazım dedi adam. Ertesi günü yemeğe çağırdık, eşimin sülalesinden biri ama isim vermedi, kaşık büyüsü yapmış ayrılmanız için nişanlı iken mutluluğunuzu çekememişler musallat olmuşlar karı koca olamıyorsunuz siz dedi şaşırdık. Neyse eşim okumalara hiç yanaşmadı, zaten inancı biraz zayıfdı senelerdir. Ben çok uğraştım ama irade önemli,1 buçuk senedir uğraşıyorum olmuyor, düzeliyor yine aynı kavga gürültü nankörlük. Bugün kadınlar günü, pazar gününden beri kinlendi bana, hiç yokken tartıştı ağlattı. Bugünde para yollucam sana avukata söyle dilekçeni ver boşanma için dedi. Tamam boşanmak isteyen bendim ama haklı olduğum halde bugünu bulması bu iş için zoruma gitti. Ne yapmalıyım, çalışan kadınım yaş 31 çocuk yok.
EŞİMLE AYRILMANIN EŞİĞİNDEYİM SABRIMI ZORLUYOR NE YAPMALIYIM?
Cevapla